• Svar på tråden Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...
  • kouki
    NoOx skrev 2014-01-25 13:47:26 följande:

www.facebook.com/pages/My-childs-vaccine-reac...

Lite berättelser från var som i världen , vanliga människor då.

sen kollade jag ett par som dött efter vaccination i sverige, får söka vidare då läkemedelsverket fastslagit att dom dog av döden :-P .

Tror nog de kan va intressant att läsa hela obduktions rapporten , återkommer med de om de går som jag vill.

Tack^^
  • chokladgroda
    kouki skrev 2014-01-25 13:22:15 följande:
    Återigen, konkret fall tack?:) 
    Jag vet inte vad som är säkra källor för dig. Du kan googla på det och se massor av föräldrar som råkat ut för att deras barn dött och därefter skrivit massor på internet. Ofta får de även svaret att det är pga "plötslig spädbarnsdöd" eftersom ingen vill skrämma upp andra föräldrar. Det med tanken om att dödligheten av sjukdomarna som det vaccineras mot faktiskt är högre. fler och fler skulle sluta vaccinera sina barn om man informerade om fall där barn dött. Vilket sjukvården ser som ett stort problem. Skulle bli förödande om alla vägrade vaccin. Allra minst för de stackars invandrare som kommer hit ovaccinerade och skulle mötas av sjukdomar dom aldrig stött på förut. Jättemånga människor skulle dö som följd av att vara ärlig om dödligheten av vaccin. Vilken som sagt är liten i förhållande till sjukdomarnas dödlighet. (Ursäkta, känns som jag upprepar mig lite..)

Bra att du är källkritisk och ifrågasätter saker och ting. Vet bara inte vad jag skulle ge dig för källa än den källan som jag faktiskt är iom att jag bevittnat saker som dessa. Men jag hoppas du även granskar källor som är skrivna av exempelvis WHO, och tänker kritiskt kring detta också. En vän har arbetat som forskare och skrivit under otaliga felaktiga rapporter i deras namn. Så ingen källa är en säker källa.
  • effemgea
    NoOx skrev 2014-01-25 11:23:09 följande:
    Det är sjukvårdens jobb, tyvärr blir det fel ibland.

Kämpar själv för att få reda på vad som växer på min sons ben, skickad hit och dit men inga svar. Hade aldrig satt in ett chip i han för att få svar, hur 100% de än må vara.

Människoliv räddas säkert oxå, men onekligen dör folk av vaccin.

Många kan ha dolda sjukdomar som ur artar när vaccinet kommer in i kroppen, o voila...död.

Hävdade alltså inte att man dör om man är fullt frisk, men kan tänka mig att nån säkert gjort de.
    Ja, allt som har effekt har potential att påverka i fel riktning. Och den enda behandling som är helt fri från potentiellt negativa effekter är ingen behandling alls - och det tror jag inte den som drabbats av brusten blindtarm, bröstcancer eller grå starr ser som ett alternativ.

Tyvärr finns det mycket okunskap och vidskepelse i motståndet till vaccinering. Därmed inte sagt att man måste vaccinera till varje pris - själva valde vi att låta bli att vaccinera våra barn mot svininfluensan, ett beslut som efteråt kändes rätt vettigt.

Tyvärr gjorde nog kampanjen för pandemrix-vaccinet (svininfluensan) större skada än vaccinet självt med dess biverkningar - efter den kampanjen är det betydligt färre som är villiga att vaccinera sig
  • effemgea
    NoOx skrev 2014-01-25 11:23:09 följande:
    Det är sjukvårdens jobb, tyvärr blir det fel ibland.

Kämpar själv för att få reda på vad som växer på min sons ben, skickad hit och dit men inga svar. Hade aldrig satt in ett chip i han för att få svar, hur 100% de än må vara.

Människoliv räddas säkert oxå, men onekligen dör folk av vaccin.

Många kan ha dolda sjukdomar som ur artar när vaccinet kommer in i kroppen, o voila...död.

Hävdade alltså inte att man dör om man är fullt frisk, men kan tänka mig att nån säkert gjort de.
    Glömde det viktigaste. Hoppas ni får ordning på din sons ben!

Men samtidigt tror jag att den person jag sett plågas av skelettcancer under flera år skulle ha gett tio år av det liv han inte fick ha kvar för något som skulle hjälpa honom, inklusive ett eller 100.000 nanochip.
  • NoOx
    effemgea skrev 2014-01-25 19:21:34 följande:
    Glömde det viktigaste. Hoppas ni får ordning på din sons ben!

Men samtidigt tror jag att den person jag sett plågas av skelettcancer under flera år skulle ha gett tio år av det liv han inte fick ha kvar för något som skulle hjälpa honom, inklusive ett eller 100.000 nanochip.
    Tack , ska nog lösa sig snart.

Du får tyvärr inga andra speciella svar, har umpan full i en #Op .
    For Ze LuLz
  • UniqueSnowflake

DETTA ÄR ETT HOAX, en bluff, båg, ett SPRATT!

Hoppas ingen går på det.Var lite källkritiska!

• Gudasänd
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-04-23 14:17:33 följande:
    Skrivet av någon som uppenbarligen tror på "chemtrails" och är vaccinationsmotståndare. Bara där går ju trovärdigheten ner under noll.
    Chemtrails:

NASA Expert: Chemtrails are Real and Rogue Geoengineers Could Blackmail the Earth:

What in the World Are They Spraying? (Full Length)

Svar på tråden Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...