Inlägg från: Vitrysk hockeyhjälte |Visa alla inlägg
  • Vitrysk hockeyhjälte

Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...

Tur att jag inte tror på Gud, då behöver jag inte planera något "för Guds skull".

Mikrochip verkar praktiskt, då kan jag ha örnkoll precis hela tiden!

Count hotfull pastor, sprungen ur kaos.
  • Vitrysk hockeyhjälte
    Gudasänd skrev 2014-01-22 15:16:35 följande:
    Gud tror inte på ateister...

Det blir nog NWO som kommer att ha örnkoll på dig...
    Jag kanske kan få låna din foliehatt? Har hört att sådana ska stoppa signalerna från att nå fram.
  • Vitrysk hockeyhjälte
    Gudasänd skrev 2014-01-22 15:28:41 följande:
    Praktiskt också om man vill göra oss till mind-slaves...
    Spelar roll om man är "mind slave" under "Gud" eller något annat.
  • Vitrysk hockeyhjälte

Folk tror alltså det som TS skriver är sant. På riktigt.

Aldrig har jag känt så mycket för att skjuta mig som nu. Ni förtjänar inte att vara mina artfränder.

• Vitrysk hockeyhjälte
    tusa skrev 2014-01-23 09:15:16 följande:
    ...hur kan man ens överväga att det skulle vara en omöjlighet??? Handlar om vår och våra barns liv och frihet, alldeles för stort och viktigt att ignorera och bara lättsamt avfärda!

Vad tror du judarna först trodde när "ryktena" om den slutgiltiga lösningen sipprade ut`? Man trodde inte det var sant, så klart, för hur skulle det kunna vara så!?....och vad säger vi om alla de vanliga människorna som levde där och då? Att de var fega? Att de var var naiva? Att de var ointelligenta? Blinda? Jag skulle vilja påstå att vi i eftervärlden anklagar dem för alla, eller hur?

Att det redan glömts bort skrämmer mig. Inte hela den generationen är ju ens utdöd ännu!
    Vad är det här för jävla skitsnack? Inte oväntat att liknelser med andra världskriget skulle dyka upp.
  • Vitrysk hockeyhjälte
    tusa skrev 2014-01-23 09:28:22 följande:
    Så bra att det inte var oväntat. Då ser du ju kopplingen nånstans ändå.

Är bara hälften av detta sant så är det illa nog:

lege.net/politiken.biz/microchipimplantat.htm
    Ja. Kopplingen mellan foliehattar och Godwins lag är aldrig så tydlig som i sådana här fall, det har du alldeles rätt i.
  • Vitrysk hockeyhjälte
    Bebisfågel skrev 2014-01-23 13:08:16 följande:

Konstigt att så många inte har någon integritet.

Oavsett om detta är sant eller inte så skulle jag aldrig vilja att jag eller mina barn blir chippade och det är inte för att jag har nåt att dölja, det är handlar om INTEGRITET.

Så jävla trött på "jag har inget att dölja"

Men det är ingen som har gjort anspråk på att vilja "chippa" dig eller dina barn, så du kan vara helt lugn.

"Integritet" har för övrigt blivit ett jävla nonsensord, som i "jag handlar inte med betalkort för det kränker min integriteeeeet".
  • Vitrysk hockeyhjälte
    Gudasänd skrev 2014-01-23 13:19:50 följande:
    Alla ni andra, tycker även ni att WTC 7-byggnaden kollapsade naturligt den 11 september 2001?

" rel="nofollow" target="_blank">

Betänk att just denna byggnad föll ca 8 timmar efter Tvillingtornen... 

Och om den nu kollapsade naturligt (dvs ingen medveten byggnadsrivning), hur förklarar ni då att BBC gick ut med nyheten att den kollapsat INNAN den verkligen kollapsat?

" rel="nofollow" target="_blank">

Riktigt sjukt... 

Vart jag vill komma med detta?

Ja, kan man undanhålla oss information kring hur 9/11 egentligen gick till, så kan man väl på samma sätt undanhålla oss information kring dessa mikrochip som väntar på att injiceras i nyfödda barn?

Eller hur, älskade vänner? 

Återigen, hur ser det ut när en byggnad kollapsar "naturligt"?
  • Vitrysk hockeyhjälte
    tusa skrev 2014-01-24 15:56:48 följande:
    Sök själva och bedöm era källor...det är värt det Solig

Jag har aldrig sett en pålitlig källa som förnekar månlandningen eller förespråkar icke-vaccination, för att ta två exempel.
  • Vitrysk hockeyhjälte
    tusa skrev 2014-01-24 16:14:57 följande:
    Kolla upp hur pyramidpricipen funkar......De högst upp vet allt, sedan i fallande ordning så vet personerna mindre och mindre om den stora bilden, därför anser jag det inte alls vara omöjligt, eftersom tekniken finns där, att de sköterskor som ger t.ex PKU, inte alls behöver vara medvetna om att de i samma nålstick också implanterar ett mikroskopiskt chip...

För att vara riktigt ärlig så tror jag inte att det kommer ske på stor skala fr.o.m maj -14, och var det meningen så har det läckt ut och kommer skjutas upp pga uppmärksamheten, men det kommer ske, kanske sept.-14, eller in på -15, -16 eller t.o.m -17, men det kommer. Finns inga "om" om det! Att tro annat skulle vara otroligt naivt. Finns ur många akademiker och andra insatta som man bör lyssna på, mainstream media är inte, om det någonsin varit, att lita på. Sök era egna informationskanaler!
    Paranoid much?
  • Vitrysk hockeyhjälte
    Gudasänd skrev 2014-01-24 18:14:30 följande:
    Kan du ge oss något exempel på någon sådan "pålitlig" källa?
    Nej skrev jag ju. Kan du inte läsa heller?
Svar på tråden Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...