Inlägg från: kouki |Visa alla inlägg
  • kouki

Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...

Åhåhåå, dagens första och nog bästa skämt^^ Nu kan det ju bara bli en bra dag :3

• kouki
    NoOx skrev 2014-01-25 10:11:58 följande:
    Chippen kommer oavsett hur man gör, dom flesta kommer med tiden göra det frivilligt tyvärr.

www.nyteknik.se/nyheter/it_telekom/allmant/ar...

www.dn.se/livsstil/reportage/han-har-ett-chip.../

Bara staten marknadsför det på ett snyggt sätt dvs.

Men att folk ska dö för att dom inte åker in och föder är inte sant. Vissa dör av vaccin, vissa dör på sjukhus...Det handlar nog mer om otur och omständigheter.
    Kan du ge något konkret fall i Sverige där en person har dött av vaccin? Som inte redan var sjuk såklart.
  • kouki
    NoOx skrev 2014-01-25 10:18:15 följande:
    Skrev iof inget om att man måste vara frisk för att dö av vaccin, men kan ju se om jag hittar nån .
    Vsg, fick du en uppgift för denna morgon då^^
  • kouki
    chokladgroda skrev 2014-01-25 12:03:55 följande:
    Jag arbetar med medicin och det är faktiskt känt bland oss att dödligheten för vaccin hos friska barn inte är obefintlig. Dock är det acceptabelt att några barn dör pga vacciner eftersom sjukdomarna vi vaccinerar våra barn emot har en högre dödlighet.
    Återigen, konkret fall tack?:) 
  • kouki
    NoOx skrev 2014-01-25 13:25:50 följande:
    Sekretessen stoppar de , hon kan ju knappast hänga ut nån.
    Någon tidning måste ju skrivit om ett fall någon gång i historien tänkte jag^^Sånt ramaskri som det blev med sömnsjukan efter H1N1-vaccinet t.ex. kan ju inte vara första gången :)
  • kouki
    NoOx skrev 2014-01-25 13:47:26 följande:

www.facebook.com/pages/My-childs-vaccine-reac...

Lite berättelser från var som i världen , vanliga människor då.

sen kollade jag ett par som dött efter vaccination i sverige, får söka vidare då läkemedelsverket fastslagit att dom dog av döden :-P .

Tror nog de kan va intressant att läsa hela obduktions rapporten , återkommer med de om de går som jag vill.

Tack^^
Svar på tråden Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...