Inlägg från: NoOx |Visa alla inlägg
  • NoOx

Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...

Gudasänd skrev 2014-01-22 14:40:35 följande:
    .
    Nej, detta är inget skämt alls!

topinfopost.com/2014/01/22/all-european-newbo...

Planerar ni barn, se för Guds skull till att föda hemma !!!

Eder evigt tillgivne,
    Fick en Snilleblixt, aka Gudasänd

twitter.com/Snilleblixten

.
    Ingen här som verkar tro det....synd.
    For Ze LuLz
  • NoOx

PKU testen kanske? Vaccin med chip i, ganska enkelt att genomföra då chippet är så pass litet.

Man kan hoppas det kommer fram med tiden, och då bra bevisat. Inget som säger att det inte redan hänt, för i sverige är tala silver men tiga guld.

Lär vi oss ganska snabbt, och dom som talar om saker som inte riksdagen håller med om är bara knäppa ändå.

För här ljuger inte politikerna.

For Ze LuLz
  • NoOx
    tusa skrev 2014-01-24 12:52:21 följande:
    PKU var precis det jag också tänkte... Ja, det är skrämmande hur stort förtroendet för makten är här...Hoppas FL inte är representativt för folk i allmänhet! I mina kretsar är man mycket vaknare, öppnare och medveten om hur korrupta människor blir av makt och pengar och exakt hur stark den driften är hos människor, även de som inte är direkta "konspirationsteoretiker". De flesta högutbildade brukar iaf ha vett att förstå att vara skeptiska och iaf kritiska i sitt tänkande och vet, av den mänskliga historien, att makten genom alla tider gjort sitt bästa för att för att växa på andras bekostnad, ibland öppet, ibland i skymundan, men slutar aldrig...

Varför är ni så säkra? Varför skulle just vi i vår tid vara annorlunda? Säkrare? Varför skulle inte vårt samhälle/civilisation kunna drastiskt förändras på mycket kort tid? Varför skulle inte  just vår tillvaro kunna slås sönder och chockas av att okända händelser stiger till ytan? Måååånga folk i olika tider tidigare har fått erfara just det och många av dem satt säkert lika tryggt i sin tillvaro som ni gör nu...

Tro aldrig att ni är bortom det, på något sätt "untouchables"...Vi här och nu är på intet sätt förmer, eller har ens en överlägsen samhällsstruktur än många andra folk i andra tider vars liv tagits över av den galna, hungriga Makten.

Ni vet alla sagor och filmer? Huvudtemat är alltid  "det Goda mot det Onda" och vet ni, det är ingen saga, det är verkligheten vi lever i, här och nu, varje dag, varje generation har sitt eget slag. Men till skillnad från i sagorna så får vi aldrig se slutet där ju de Goda vinner, och det är inte ens säkert det verkliga slutet blir så...vi föds, lever och dör mitt i ett pågående krig och det är upp till oss hur just vår del av det, vårt slag, slutar.

Vi börjar vara många generationer i Sverige nu som inte fått erfara krig, så inte konstigt att det inte längre ingår i vårt medvetande. 

En stat som bedrar, ger sig på sitt eget folk eller bara faljerar sina medborgare totalt i sitt uppdrag med mat, vård, hem och rättvisa finns helt enkelt inte längre i svenskarnas möjlighetsbank! Det är skrämmande, för uppvaknandet kommer att bli otroligt smärtsamt och kanske, i värsta fall, t.om paralyserande.

Det spelar ingen roll om ni tror att vi varit på månen eller inte, att Obama inte är antikrist, att tornen föll pga kraschande plan eller att utomjordingar inte finns, och även om ni är helt säkra på att Sverige kommer finnas och ta hand om er till både ni och era barn, så tänk tanken...

Man behöver inte gå in i panikläge eller fixera sin tillvaro kring det, MEN tänk tanken:

"VAD ÄR MIN PLAN B?" 

Har man barn är vi skyldiga dem det, att ha tänkt tanken, allra minst...

Jag har en plan B. Inte utarbetad i detalj, men jag vet i stora drag hur jag ska kunna se till att min familj kommer kunna bo och äta om allt faller, om våra besparingar över en natt tappar allt värde, om främmande soldater kommer marcherande genom Stockholm, på jakt efter politiska dissidenter/blondiner/kvinnor/arbetarklass, eller vilken kategori som jag tillhör de skulle kunna tänkas vara utefter denna gång. Eller om det inte längre är möjligt att få tag på ätlig mat eller om vårt hus inte skulle vara vårt längre, utan bankens... Allt detta finns i mitt bakhuvud som möjlighet och jag vet att jag kommer kunna lösa det om det skulle hända

Jag kommer förövrigt inte låta en enda nål gå in i mitt barn så länge jag kan styra över det!

plan b skiter sig...allt du skriver här syns, då även för dom som ser allt.

Jag personligen kommer fortsätta samla info om detta så de kommer ut.

deras hemligheter ska bli offentliga, och förhoppningsvis vaknar folk då.
    For Ze LuLz
  • NoOx

Alltid intressant att se er som inte fått upp ögonen, riktigt kul o läsa era klassiska inlägg haha.

"var e Elvis"

"ge mig en trovärdig källa" oavsett vilken källa, den är alltid fel.

nsa är en ärlig organisation och FRA spionera bara på ryssen, Christer Pettersson sköt Palme och politiker ljuger inte.

Behöver inte bevisa nått för er eller någon, ni vill inte se sanningen. Ni är för fega, för blinda .

For Ze LuLz
  • NoOx
    effemgea skrev 2014-01-25 09:49:53 följande:
    Jag kanske ska förklara mig.

Det är skillnad på tokigheter och tokigheter. Dina påståenden om att jorden är universums medelpunkt är såvitt jag kan förstå helt harmlösa, de skadar ingen.

Men i den här tråden är det tvärtom, skulle någon tro dig  skulle det kunna innebära döden för ett barn.
    Har nog missat massor i tråden, på vilket sätt är det döden för ett barn?
    For Ze LuLz
  • NoOx
    effemgea skrev 2014-01-25 10:01:02 följande:
    Om någon är tillräckligt galen för att tro på Gudasänd skulle det kunna innebära att hon inte vågar föda på BB av rädsla för att barnet ska bli chippad, det är inte alla förlossningar som går väl om man föder hemma.

Nu är väl risken för att Gudasänd ska bli tagen på allvar nära nog obefintlig, men nån kan ju bara ha läst trådstarten och följt länkarna och råkat ha en dag då hjärnan inte vaknat.

Jag har heller inte läst tråden så noga, men tyckte mig se något om vaccination också.

Hur många har inte dött på grund av att vidskepliga tokskallar sprider påståenden om att vaccinationer är skadliga.
    Chippen kommer oavsett hur man gör, dom flesta kommer med tiden göra det frivilligt tyvärr.

www.nyteknik.se/nyheter/it_telekom/allmant/article237744.ece

www.dn.se/livsstil/reportage/han-har-ett-chip-under-huden/

Bara staten marknadsför det på ett snyggt sätt dvs.

Men att folk ska dö för att dom inte åker in och föder är inte sant. Vissa dör av vaccin, vissa dör på sjukhus...Det handlar nog mer om otur och omständigheter.
    For Ze LuLz
  • NoOx
    kouki skrev 2014-01-25 10:14:10 följande:
    Kan du ge något konkret fall i Sverige där en person har dött av vaccin? Som inte redan var sjuk såklart.
    Skrev iof inget om att man måste vara frisk för att dö av vaccin, men kan ju se om jag hittar nån .
    For Ze LuLz
  • NoOx
    kouki skrev 2014-01-25 10:21:44 följande:
    Vsg, fick du en uppgift för denna morgon då^^
    Uppgift för morgonen har jag redan, ska städa först.

Se vad som dyker upp under dagen dock .
    For Ze LuLz
  • NoOx
    effemgea skrev 2014-01-25 11:08:39 följande:
    Nej, det har jag svårt att tro, men det är klart - tanken på att ha ett litet chip i armen som läser av en mängd parametrar, som t ex psa-värde - och larmar om värdena blir onormala är både lockande och skrämmande.

Jag hade en relativt  nära anhörig som dog förra året efter att sjukvården ansett att det var onödigt att kolla hans psa-värden. Skelettcancer på grund av metastaserande prostatacancer är ingen hit kan jag försäkra.

Vad gäller vaccination så tror jag inte att det är möjligt att överskatta antalet människoliv som räddats, ett fantastiskt sätt att förbereda immunförsvaret att möta smittor det annars skulle fått mycket svårt att hantera.
    Det är sjukvårdens jobb, tyvärr blir det fel ibland.

Kämpar själv för att få reda på vad som växer på min sons ben, skickad hit och dit men inga svar. Hade aldrig satt in ett chip i han för att få svar, hur 100% de än må vara.

Människoliv räddas säkert oxå, men onekligen dör folk av vaccin.

Många kan ha dolda sjukdomar som ur artar när vaccinet kommer in i kroppen, o voila...död.

Hävdade alltså inte att man dör om man är fullt frisk, men kan tänka mig att nån säkert gjort de.
    For Ze LuLz
  • NoOx
    chokladgroda skrev 2014-01-25 12:03:55 följande:
    Jag arbetar med medicin och det är faktiskt känt bland oss att dödligheten för vaccin hos friska barn inte är obefintlig. Dock är det acceptabelt att några barn dör pga vacciner eftersom sjukdomarna vi vaccinerar våra barn emot har en högre dödlighet.
    Tackar...så slutar jag leta .
    For Ze LuLz
  • NoOx
    kouki skrev 2014-01-25 13:22:15 följande:
    Återigen, konkret fall tack?:) 
    Sekretessen stoppar de , hon kan ju knappast hänga ut nån.
    For Ze LuLz
  • NoOx
    kouki skrev 2014-01-25 13:31:41 följande:
    Någon tidning måste ju skrivit om ett fall någon gång i historien tänkte jag^^Sånt ramaskri som det blev med sömnsjukan efter H1N1-vaccinet t.ex. kan ju inte vara första gången :)

www.facebook.com/pages/My-childs-vaccine-reaction/372638272814622

Lite berättelser från var som i världen , vanliga människor då.

sen kollade jag ett par som dött efter vaccination i sverige, får söka vidare då läkemedelsverket fastslagit att dom dog av döden :-P .

Tror nog de kan va intressant att läsa hela obduktions rapporten , återkommer med de om de går som jag vill.

For Ze LuLz
  • NoOx
    effemgea skrev 2014-01-25 19:21:34 följande:
    Glömde det viktigaste. Hoppas ni får ordning på din sons ben!

Men samtidigt tror jag att den person jag sett plågas av skelettcancer under flera år skulle ha gett tio år av det liv han inte fick ha kvar för något som skulle hjälpa honom, inklusive ett eller 100.000 nanochip.
    Tack , ska nog lösa sig snart.

Du får tyvärr inga andra speciella svar, har umpan full i en #Op .
    For Ze LuLz
Svar på tråden Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...