Inlägg från: FDFMGA |Visa alla inlägg
  • FDFMGA

Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...

Gudasänd skrev 2014-04-30 01:36:13 följande:
    Ja, varför skulle inte även spöken kunna göra det? 

Nja, jag tycker du formulerar frågeställningen fel. En rimligare utgångspunkt är att först ställa frågan om det finns spöken och därefter vid ett jakande svar komplettera med uppföljningen vilket intresse spöken har av att - som du formulerar det - "gå rakt genom slidor".
    Alla måste liksom böja sina huvuden inför hans briljans. Sverigedemokrat om Åkesson.
  • FDFMGA
    Gudasänd skrev 2014-05-01 19:11:31 följande:
    Har du klonat dig till "effemgea" nu ?
    Njaej, snarare från effemgea till FDFMGA, något som anspelar på före detta FMGA.

Jag tror inte att spöken ränner omkring i slidor som du tror - jag tror inte ens på spöken, men däremot tror jag att det finns internettroll som kan gå rakt genom inboxar. I de allra flesta fall snälla troll, inte desto mindre fanns det för många privata konnotationer i effemgeas inbox, vilket det inte gör - och aldrig kommer att göra i FDFMGA:s.

Det slår mig förresten att du förmodligen inte har en susning om vad jag skriver om: Familjeliv har blivit utsatt för ett antal hackerattacker vilket påverkade säkerheten och anonymitetsskyddet på sajten.
    Alla måste liksom böja sina huvuden inför hans briljans. Sverigedemokrat om Åkesson.
  • FDFMGA
    lifebringr skrev 2015-04-11 09:47:44 följande:

Trollsänd trollade och blev avslöjad.. IGEN! Som i alla dennes trådar.  

Summa:  Trollsänds trådar har samma värde som ett 1:a aprilskämt. 

(Eftersom han tar aprilskämt och ger ut dem som sanningar)

Undrar vad det blir för någon ny konspirationsteori 1:a April 2016.  

Ett möjligt nytt tema

www.nature.com/nature/journal/v520/n7545/full/520042a.html
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • FDFMGA
    Mentat skrev 2015-04-12 13:35:34 följande:

Kul! Jag antar att ni har lagt märke till det men jag påpekar det ändå:
    "Published online 01 April 2015"
    Aniiee skrev 2015-04-12 13:54:29 följande:
    Men, shush! Jag ville ju se om TS skulle nappa......

Med bara lite fantasi går det att integrera drakteoremet med chemtraailskonspirationen.

Chemtrailandet sker naturligtvis i syfte att göra jorden lite varmare och miljön mer drakbefrämjande.

Faktum är att en knorr på draken skulle kunna vara att Sverige är världsledande på området och att projektet tog sin reella start i och med lanseringen av Saabs stridsflygplan Draken som var först med initiera klimatförändringar i mer industriell skala.

På föregångare som Flygande tunnan skedde detta mer på ad hoc-basis, det vill säga när piloten fick tid kunde han skvalpa ut lite klimatförändrade innehåll ur tunnan.
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
Svar på tråden Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...