• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • shest1417

Hej! Ny på det här och jag förstår inte riktigt när jag haft min ägglossning då tempen verkar dippa?

Plussade på cb digitalt äl test men efter det fattar jag noll. Någon som är bra på att tyda detta och kan hjälpa mig att se om min äl har vart eller inte? Har inte riktigt förstått! :)
  • Skywalker
    Malin 845 skrev 2017-12-21 12:44:12 följande:

Vet inte om det är någon kvar här från när jag var aktiv i mars, men jag ville berätta att vår lilla Melanie föddes den 24/7 i vecka 26. Allt har gått förvånansvärt bra, och efter 3 månader på sjukhus är vi äntligen hemma! :)

Jag vill också önska er alla en riktigt god jul och gott nytt år!

Kul att höra från dig! Och härligt att allt gått bra trots den läskigt tidiga födseln.

Vi plussade ju samtidigt men jag fick ju missfall i v 9. Plussade igen i juli men fick ett anra missfall. Nu är bi mitt uppe i det första IVG-försöket.

Kram och god jul till dig och familjen!
  • Skywalker
    Skywalker skrev 2017-12-21 13:18:17 följande:

Kul att höra från dig! Och härligt att allt gått bra trots den läskigt tidiga födseln.

Vi plussade ju samtidigt men jag fick ju missfall i v 9. Plussade igen i juli men fick ett anra missfall. Nu är bi mitt uppe i det första IVG-försöket.

Kram och god jul till dig och familjen!

IVF-försöket ska det stå! Åh dumma korvfingrar...
  • Mimipig

Vet inte om det är någon kvar här från när jag var aktiv i mars, men jag ville berätta att vår lilla Melanie föddes den 24/7 i vecka 26. Allt har gått förvånansvärt bra, och efter 3 månader på sjukhus är vi äntligen hemma! :)

Åh, vad skönt att höra att allt gått bra. Jag är fortfarande kvar här tyvärr... det blev en graviditet som slutade i abort i somras pga att fostret inte var friskt. Så nu hoppas jag på att 2018 blir ett bättre år. God jul och gott nytt år!
  • Erla

Härligt att höra Malin!! Minns att du skrev att ert barn kom mycket för tidigt. Vår dotter föddes 13/8, en vecka för tidigt :P vet att du skulle haft efter mig egentligen ^^ vi hade väl varit med i tråden ungefär lika länge, du och jag?
  • Belinday

Antingen håller den sig uppe imon för att sedan börja sjunka som vanligt på dag äl+11 el så börjar den att sjunka redan imon. Men hoppas på att den inte sjunker alls.

• anli00

Här stegrar tempen och idag fick jag svar på varför! Ett plus till julen, om än svagt då det är ett par dgr kvar!

• Belinday
    anli00 skrev 2017-12-22 10:34:57 följande:

Här stegrar tempen och idag fick jag svar på varför! Ett plus till julen, om än svagt då det är ett par dgr kvar!

GRATTIS :)
  • anli00
    Belinday skrev 2017-12-22 11:35:39 följande:

GRATTIS :)

Tack, känns sjukt overkligt att d faktiskt tagit sig nu! Blir en fin julklapp till sambon iallafall
  • Zora

Jodå, dig minns jag :) Vad skönt att allt är bra trots en så pass tidig födsel!

Jag plussade i maj och fick MA i v.9. Plussade igen i juli och fick ett till MA i v.11... Nu har jag plussat igen (i november) och just nu är jag i v.9 (8+3). Var på VUL i fredags och då såg allt normalt ut. Ingen garanti att det är bra idag, men bara att ha is i magen och hoppas på det bästa. Nästa koll blir KUB i slutet av januari.
Svar på tråden Tempar/Fertility friend