• finder

planerar syskon i Skellefteå med omnejd

Är en 23årig tjej som planerar syskon till vår dotter som föddes sep -11.  Precis i planeringsstadiet bara men är det någon i Skellefteå som oxå är det? Behöver inte vara syskon utan kan vara första också. Häng med på vägen

• Svar på tråden planerar syskon i Skellefteå med omnejd
  • lantlivet

Tack så mycket! Trevligt att de finns en tråd för skeå oxå. Är mest Stockholms trådar här :)

• Camilla040609
    finder skrev 2014-03-08 12:01:10 följande:
    Spännande! Symptom?
    Nja jag vet inte, mår lite skumt av och till men då har mina två döttrar just haft magsjuka så det är svårt att veta. Men i övrigt så är jag trött, jättekänslig och lättare för att gråta än vanligt samt lite värk i magen samt brösten men inte sådär mycket som jag är van vid om vi säger så.
  • finder

Kan de vara en nid? Hade något rosa stor som ett nålhuvud.

Camilla040609 skrev 2014-03-08 21:34:10 följande:
    Nja jag vet inte, mår lite skumt av och till men då har mina två döttrar just haft magsjuka så det är svårt att veta. Men i övrigt så är jag trött, jättekänslig och lättare för att gråta än vanligt samt lite värk i magen samt brösten men inte sådär mycket som jag är van vid om vi säger så.

• Camilla040609
    finder skrev 2014-03-08 21:48:59 följande:
    Kan de vara en nid? Hade något rosa stor som ett nålhuvud.

Hade du en liten blödning?

Du svarade på min tråd och jag sitter just nu som ett frågetecken haha

• lantlivet

Vart ringer man Om man tror att man inte har ägglossning och snart har försökt skaffa barn i ett år?

• Camilla040609
    lantlivet skrev 2014-03-09 09:47:13 följande:
    Vart ringer man Om man tror att man inte har ägglossning och snart har försökt skaffa barn i ett år?
    Ring till kvinnokliniken.
  • finder

Haha oj:p håller tummarna för att de är något! De 3ggr jag varit gravid (2abort och 1barn) så i vecka 5 börja jag spy..

Camilla040609 skrev 2014-03-09 09:47:07 följande:
    Hade du en liten blödning?

Du svarade på min tråd och jag sitter just nu som ett frågetecken haha

• lantlivet
    Camilla040609 skrev 2014-03-09 09:59:49 följande:
    Ring till kvinnokliniken.

Okej. Tack!
  • Camilla040609
    finder skrev 2014-03-09 10:20:06 följande:
    Haha oj:p håller tummarna för att de är något! De 3ggr jag varit gravid (2abort och 1barn) så i vecka 5 börja jag spy..
    Alla fyra gånger jag varit gravid så har jag börjat spy nån gång mellan v.4 och v.6. Mått illa av och till idag samt molvärk i tjejmagen! Om mindre än 5 timmar ska jag upp och ta ett g-test! Är så nervös och spänd inför testet så jag får mig inte i säng. :-/
  • finder

Hur går de??

Camilla040609 skrev 2014-03-10 01:21:55 följande:
    Alla fyra gånger jag varit gravid så har jag börjat spy nån gång mellan v.4 och v.6. Mått illa av och till idag samt molvärk i tjejmagen! Om mindre än 5 timmar ska jag upp och ta ett g-test! Är så nervös och spänd inför testet så jag får mig inte i säng. :-/

Svar på tråden planerar syskon i Skellefteå med omnejd