• finder

planerar syskon i Skellefteå med omnejd

Är en 23årig tjej som planerar syskon till vår dotter som föddes sep -11.  Precis i planeringsstadiet bara men är det någon i Skellefteå som oxå är det? Behöver inte vara syskon utan kan vara första också. Häng med på vägen

• Svar på tråden planerar syskon i Skellefteå med omnejd
  • Dakine

Har ju beräknad mens på torsdag, gjorde ett test idag. Men visade ingenting vad jag kan se iallafall. 
    Denna månad är första månaden jag kört utan tester! Harr mått illa som fan från lördag kväll... kommer främst på kvällarna eller så fort jag slutar äta. Har aldrig mått illa tidigare. Men antar det är något annat som spökar och att mensen kommer snart... 

Har ingen aning om när jag hade ÄL denna månad eftersom jag inte testat... och flytningarna och känningarna efter ÄL har inte heller varit lika starka denna gång! Men tror den var mellan den 20- 27 feb... 

• finder

Spännande! Har skippat tester oxå utan försökt lite med billingmetoden.. Så antingen hade.jag äl igår eller idag..

Dakine skrev 2014-03-04 08:18:36 följande:
    Har ju beräknad mens på torsdag, gjorde ett test idag. Men visade ingenting vad jag kan se iallafall. 

Denna månad är första månaden jag kört utan tester! Harr mått illa som fan från lördag kväll... kommer främst på kvällarna eller så fort jag slutar äta. Har aldrig mått illa tidigare. Men antar det är något annat som spökar och att mensen kommer snart...  Har ingen aning om när jag hade ÄL denna månad eftersom jag inte testat... och flytningarna och känningarna efter ÄL har inte heller varit lika starka denna gång! Men tror den var mellan den 20- 27 feb... 

• Dakine

Har börjat få mensvärk, så antar mensen kommer snart. Idag ger jag upp allt! 

• lantlivet

Hej. Bor oxå i Skellefteå, försöker med första vi. Inget än. Började i juli förra året. Börja tappa gnistan.

Hade app förut om när äl ska ske men slängde den å försöker stressa ner. Svårt när man längtat efter barn i snart 3,5 år..

Väntar äl typ nästa vecka. Men tänker inte fokusera på det utan mysa på så ofta vi orkar i hopp om plus denna månad.

• Camilla040609

Bim idag och ingen mens i sikte och ingen direkt mensvärk heller!?!? Mensen brukar komma natten mot BIM eller samma morgon, men inget än. Tar ett g-test imorgon bitti om inte mensen dykt upp innan dess!

• finder

Spännande! Äl +4 idag.. Låång väntan! Välkommen lantlivet!

Camilla040609 skrev 2014-03-07 20:36:59 följande:
    Bim idag och ingen mens i sikte och ingen direkt mensvärk heller!?!? Mensen brukar komma natten mot BIM eller samma morgon, men inget än. Tar ett g-test imorgon bitti om inte mensen dykt upp innan dess!

• Camilla040609
    finder skrev 2014-03-07 21:37:00 följande:
    Spännande! Äl +4 idag.. Låång väntan! Välkommen lantlivet!

Jo, verkligen!

Ja du har väntan framför dig och det är en jobbig period minst sagt. Man får försöka sätta tankarna på annat, men jag vet att det är lättare sagt än gjort. Men det är vad man får försöka sträva efter så gott det går

• finder

Har du testat nu eller?

Camilla040609 skrev 2014-03-07 22:48:26 följande:
    Jo, verkligen! Ja du har väntan framför dig och det är en jobbig period minst sagt. Man får försöka sätta tankarna på annat, men jag vet att det är lättare sagt än gjort. Men det är vad man får försöka sträva efter så gott det går

• Camilla040609
    finder skrev 2014-03-08 09:34:32 följande:
    Har du testat nu eller?
    Jo jag har testat och tyckte mig se ett svagt streck så det blir ett nytt test på måndag om inte mensen dykt upp än!
  • finder

Spännande! Symptom?

Camilla040609 skrev 2014-03-08 10:08:53 följande:
    Jo jag har testat och tyckte mig se ett svagt streck så det blir ett nytt test på måndag om inte mensen dykt upp än!

Svar på tråden planerar syskon i Skellefteå med omnejd