Dakine skrev 2014-03-17 11:23:00 följande:
Okej!
Jag pratar med en barnmorska och hon sa att en ökad viktuppgång kan ställa till det med hormonerna. (Vilket kanske är fallet för mig) Hon sa att jag skulle sluta med äl tester och ha sex varannan dag den blödningsfria cykeln. Sen när vi försökt 12 månader kontakta kk. Vi kommer inte få hjälp med IVF men kan få hjälp med hormoner :) Så vi får väl se om det hinner bli ett plus innan Juni, annars ringer jag dit första jag för i juni! :P
Tyvärr (eller vad man ska säga) så är de inte vikten för mig. Är normalviktig. Bmi på 20,4. Önskar det hade varit där det satt för då kanske de varit enklare om man skulle gå ner några kilo bara.
Hoppas du slipper ringa.
Får se om det blir hormoner för mig. Vi fick anmäla oss till utredningen för barnlösa via nätet om vi ville sen när jag blivit utredd för pco. Men de lär vi skjuta på ett tag till å kämpa på i iaf ett år till.
Köpte rosenrot nu för att de hjälper bla mot stress och vissa med oregelbundna cykler har fått mer regelbunden av det tydligen. Så kände att de var värt att testa denna månad iaf.