• finder

planerar syskon i Skellefteå med omnejd

Är en 23årig tjej som planerar syskon till vår dotter som föddes sep -11.  Precis i planeringsstadiet bara men är det någon i Skellefteå som oxå är det? Behöver inte vara syskon utan kan vara första också. Häng med på vägen

• Svar på tråden planerar syskon i Skellefteå med omnejd
  • Dakine
    finder skrev 2014-03-15 22:14:51 följande:
    Jag fick plus för tre dagar sen :) kan inte.fatta de.. Får.hoppas de håller i sig
    Va!? Men shiiit. Grattis. Vilket försök är du på? Haft koll på äl? :) 
    Grattis!! Så kul. Det ska nog gå bra ska du se.. 
  • finder

3e försöket.. skippade äl test och mer kört billingmetoden och känt av krämpor.. verkar ha funka

Dakine skrev 2014-03-16 00:52:02 följande:
    Va!? Men shiiit. Grattis. Vilket försök är du på? Haft koll på äl? :)  Grattis!! Så kul. Det ska nog gå bra ska du se.. 

• Dakine
    finder skrev 2014-03-16 06:52:10 följande:
    3e försöket.. skippade äl test och mer kört billingmetoden och känt av krämpor.. verkar ha funka
    Jag har också skippat äl test denna gång, gått över bim med 5 dgr så ska bli kul och se om det blev ngt! Väntar denna vecka ut innan jag tar ett test. 
  • Dakine

Enligt CB rosa äl test har jag äl just nu! Jag tog ett idag igen, för det rinner så jävla mkt och den visar två starka streck och glad gubbe! Så nu kör vi!!! 

• Dakine
    finder skrev 2014-03-17 05:28:48 följande:
    Kör bara kör!!:)
    Hur många gånger hade ni sex under ägglossning? :P 
  • finder

1gång, 1-2dagar innan äl. Vet ej vilken av dom två dagarna de va

• Dakine
    finder skrev 2014-03-17 10:09:04 följande:
    1gång, 1-2dagar innan äl. Vet ej vilken av dom två dagarna de va
    Okej, ballt :) 

Som med min första. Hade sex 1 gång på 3 mån. och under den gången blev de! :P 
  • lantlivet
    Dakine skrev 2014-03-16 00:51:31 följande:
    Jaha, vad fick dig att ta beslut om en sådan utredning? Hur går den till? :) 

Min mens kommer väldigt oregelbundet nu är det andra gången inom 2 v jag har mens. ,jag har problem med acne på hela överkroppen,manlig kroppsbehåring,väldigt lätt att bygga muskler. Och har ingen ägglossning. Så något är ju tokigt med mina hormoner.

Man får vul av äggstockar och blodprov för att kolla hormonvärden, kvinnliga och manliga :)

Grattis till plus finder!
  • Dakine
    lantlivet skrev 2014-03-17 11:14:27 följande:

Min mens kommer väldigt oregelbundet nu är det andra gången inom 2 v jag har mens. ,jag har problem med acne på hela överkroppen,manlig kroppsbehåring,väldigt lätt att bygga muskler. Och har ingen ägglossning. Så något är ju tokigt med mina hormoner.
    Man får vul av äggstockar och blodprov för att kolla hormonvärden, kvinnliga och manliga :)

Grattis till plus finder!
    Okej! 

Jag pratar med en barnmorska och hon sa att  en ökad viktuppgång kan ställa till det med hormonerna. (Vilket kanske är fallet för mig) Hon sa att jag skulle sluta med äl tester och ha sex varannan dag den blödningsfria cykeln. Sen när vi försökt 12 månader kontakta kk. Vi kommer inte få hjälp med IVF men kan få hjälp med hormoner :) Så vi får väl se om det hinner bli ett plus innan Juni, annars ringer jag dit första jag för i juni! :P 
Svar på tråden planerar syskon i Skellefteå med omnejd