• finder

planerar syskon i Skellefteå med omnejd

Är en 23årig tjej som planerar syskon till vår dotter som föddes sep -11.  Precis i planeringsstadiet bara men är det någon i Skellefteå som oxå är det? Behöver inte vara syskon utan kan vara första också. Häng med på vägen

• Svar på tråden planerar syskon i Skellefteå med omnejd
  • finder

Kan de vara nid? Själv väntar jag på äl.. Bim ca 14/2..

Dakine skrev 2014-01-24 09:11:34 följande:
    Var med om något konstigt just nu. Hade ägglossning i måndags, den 20/1. 

Nu idag fick jag massa ljusbruna flytningar!? Såg ut precis som diarre fast i mer fattnig form när jag gick på toaletten!? Vad fan händer? 

• Dakine
    finder skrev 2014-01-25 12:43:55 följande:
    Kan de vara nid? Själv väntar jag på äl.. Bim ca 14/2..
    Ingen aning! Aldrig hänt mig förr. Vi får väl se.. 
  • Dakine

Jag funderar på att ge upp totalt. Har en son sedan tidigare, som blev till på första försöket efter ett missfall. När vi väl bestämmer oss för syskon, ja då ska det ta sådan jävla lång tid!? Börjar tro att det är något fel... 

Hade ÄL Måndag/Tisdag 20-21/1, alltså förra veckan. Fick en ljusbrun flytning (vilket jag aldrig fått förr) på fredagen. Tänkte det kanske var en nidblödning. Tog ett gravtest både igår (ÄL+9) och idag (ÄL+10) men både visar så negativt man kan få! 

Är mitt hopp verkligen ute denna månad? Hur tidigt plussar man egentligen? Blir bara så frustrerad! Trodde det skulle gå lika fort som första gången.... :( 

• finder

Är fortfarande chans på de! Finns ju dom som plussade efter bim.. Tror jag hade ägglossning igår. Kändes som livmodern tog sitt liv och en del flytningar. Idag är de som torrare men ont i bäckenet och lite stickningar i äggstockarna. Sambon kommer dock hem i em:/

Dakine skrev 2014-01-31 08:26:04 följande:
    Jag funderar på att ge upp totalt. Har en son sedan tidigare, som blev till på första försöket efter ett missfall. När vi väl bestämmer oss för syskon, ja då ska det ta sådan jävla lång tid!? Börjar tro att det är något fel... 

Hade ÄL Måndag/Tisdag 20-21/1, alltså förra veckan. Fick en ljusbrun flytning (vilket jag aldrig fått förr) på fredagen. Tänkte det kanske var en nidblödning. Tog ett gravtest både igår (ÄL+9) och idag (ÄL+10) men både visar så negativt man kan få! 

Är mitt hopp verkligen ute denna månad? Hur tidigt plussar man egentligen? Blir bara så frustrerad! Trodde det skulle gå lika fort som första gången.... :( 

• Dakine
    finder skrev 2014-02-11 20:14:22 följande:
    Hur går de? bim-3 idag och neeeeg,,,
    Inget vidare... tyvärr. 
  • finder
    Dakine skrev 2014-02-17 15:30:32 följande:
    Inget vidare... tyvärr. 
    Samma här...
  • Camilla040609

Jaha då var jag där igen då, på BIM nedräkningen, just nu BIM-6 imorgon är det BIM-5 men ska jag va ärlig så vet jag redan vad svaret är. Och det är att jag inte är gravid denna gången heller, är inne på 4:de försöket nu efter skrapningen. Fått extrema smärtor och känsliga bröst och bröstvårtor dagarna innan jag plussat förut samt ett extremt illamående redan innan jag plussat, men då var det ju så att alla graviditeter inte är den andra lik. Nej visst men när jag haft samma symtom vid fyra graviditeter så känns det som säkra kort på ett sätt men jag får vänta och se!

Tur i oturen så åker jag bort på sportlov med barnen och min bästa vän, samt hennes familj, så tankarna lär väl inte hela tiden falla på BIM - ? och så vidare. Lär vara rätt upptagen med annat, speciellt då vi kommer ha sex barn och fem vuxna under samma tak i fem dagar!! Spännande!
  • finder

Jag inväntar äl här. Dag 16, äl på dag 18 förrA MÅNADEN. Vi har noh missat äl tidigare då sambon jobbar borta..

Camilla040609 skrev 2014-03-01 22:48:58 följande:
    Jaha då var jag där igen då, på BIM nedräkningen, just nu BIM-6 imorgon är det BIM-5 men ska jag va ärlig så vet jag redan vad svaret är. Och det är att jag inte är gravid denna gången heller, är inne på 4:de försöket nu efter skrapningen. Fått extrema smärtor och känsliga bröst och bröstvårtor dagarna innan jag plussat förut samt ett extremt illamående redan innan jag plussat, men då var det ju så att alla graviditeter inte är den andra lik. Nej visst men när jag haft samma symtom vid fyra graviditeter så känns det som säkra kort på ett sätt men jag får vänta och se! Tur i oturen så åker jag bort på sportlov med barnen och min bästa vän, samt hennes familj, så tankarna lär väl inte hela tiden falla på BIM - ? och så vidare. Lär vara rätt upptagen med annat, speciellt då vi kommer ha sex barn och fem vuxna under samma tak i fem dagar!! Spännande!

Svar på tråden planerar syskon i Skellefteå med omnejd