• finder

planerar syskon i Skellefteå med omnejd

Är en 23årig tjej som planerar syskon till vår dotter som föddes sep -11.  Precis i planeringsstadiet bara men är det någon i Skellefteå som oxå är det? Behöver inte vara syskon utan kan vara första också. Häng med på vägen

• Svar på tråden planerar syskon i Skellefteå med omnejd
  • Dakine

Inbillar jag mig bara eller är det ett jätte svagt streck där ? 
  • Camilla040609

[quote=72111199][quote-nick]Dakine skrev 2014-01-03 00:29:47 följande:[ quote-nick] Inbillar jag mig bara eller är det ett jätte svagt streck där ? [/quote] För mig ser det ut att vara ett ganska starkt streck!! Vågar mig nog på ett GRATTIS!! ;

• Dakine
    Camilla040609 skrev 2014-01-03 00:42:16 följande:
    [quote=72111199][quote-nick]Dakine skrev 2014-01-03 00:29:47 följande:[ quote-nick] Inbillar jag mig bara eller är det ett jätte svagt streck där ? [/quote] För mig ser det ut att vara ett ganska starkt streck!! Vågar mig nog på ett GRATTIS!! ;

Va? Seriöst?! 

Jag vågar inte hoppas något än, men ska se om det blir starkare på måndag :) 

• Dakine
    Camilla040609 skrev 2014-01-03 00:48:37 följande:
    Ber om ursäkt. Ser nu att jag skrev för snabbt, men jag tycker mig se ett svagt streck. Förlåt!! :-/
    Ingen fara :) 
  • finder

Bim idag, hade EXTREMT svaga steck - som din bild ovan ungefär men idag, inget. Ingen mens heller,,
    sj?

• Dakine
    finder skrev 2014-01-09 17:25:37 följande:
    Bim idag, hade EXTREMT svaga steck - som din bild ovan ungefär men idag, inget. Ingen mens heller,,
    sj?
    Okej, när tog du testet? Ja, jag har aldrig fått så svaga streck förut så antar det var de här så kallade "spökstrecken".  Jag fick en blödning en dag efter, som jag antar var mensen. Men ska ta ett till test imorgon bitti bara för att kolla av säkert att det inte var något annat. 

Konstigt att det visar extremt svagt och sen inget, kanske spök då? 
  • finder

Kanske.. Bin+2 idag och kroppen skriker gravid men neg på test på bim.. Får tester på måndag..

Dakine skrev 2014-01-09 21:35:02 följande:
    Okej, när tog du testet? Ja, jag har aldrig fått så svaga streck förut så antar det var de här så kallade "spökstrecken".  Jag fick en blödning en dag efter, som jag antar var mensen. Men ska ta ett till test imorgon bitti bara för att kolla av säkert att det inte var något annat. 

Konstigt att det visar extremt svagt och sen inget, kanske spök då? 

• Camilla040609
    finder skrev 2014-01-11 12:02:19 följande:
    Kanske.. Bin+2 idag och kroppen skriker gravid men neg på test på bim.. Får tester på måndag..
    Spännande att se hur det går för dig. Väntar du tills på tisdag med att testa eller testa du då du får hem det i brevlådan?

Svar på tråden planerar syskon i Skellefteå med omnejd