• finder

planerar syskon i Skellefteå med omnejd

Är en 23årig tjej som planerar syskon till vår dotter som föddes sep -11.  Precis i planeringsstadiet bara men är det någon i Skellefteå som oxå är det? Behöver inte vara syskon utan kan vara första också. Häng med på vägen

• Svar på tråden planerar syskon i Skellefteå med omnejd
  • Femifamiljen

Det var positivt i morse också, vågar nog säga att det blir bebis om allt går som det ska :) 

• finder
    Femifamiljen skrev 2013-12-27 11:53:31 följande:
    Det var positivt i morse också, vågar nog säga att det blir bebis om allt går som det ska :) 

Grattis!!! Håll tummarna nu om två veckor!
  • Camilla040609

Tog ett test i morse men det visade negativt. BIM är på mellan tisdag 31 och fredag den 3:e. Så får vänta och se om det dyker upp några symtom eller inte. Ska testa igen nästa lördag om jag lyckas hålla mig så länge!!

• finder

Spännande! Har oregelbunden men denna månad typ son en och isf så beräknas nr 2, 7dagar efter F. Plussade med henne den 30/12

Camilla040609 skrev 2013-12-28 15:20:06 följande:
    Tog ett test i morse men det visade negativt. BIM är på mellan tisdag 31 och fredag den 3:e. Så får vänta och se om det dyker upp några symtom eller inte. Ska testa igen nästa lördag om jag lyckas hålla mig så länge!!

• finder
    Camilla040609 skrev 2013-12-28 15:20:06 följande:
    Hur går det för alla? bim-7 idag. Tänkte testa imorrn av ren nyfikenhet.. testade tidigt med dottern så..
  • Camilla040609
    finder skrev 2014-01-01 21:19:08 följande:
    Hur går det för alla? bim-7 idag. Tänkte testa imorrn av ren nyfikenhet.. testade tidigt med dottern så..
    Det går åt helvete om jag ska uttrycka mig rätt!! Mensen kom igår kväll på självaste nyårsafton såklart!!! SUCK!

Blir till att lida av mensvärken jag fått och invänta mindre blödningar så jag kan he mig ut och träna är det tänkt. Har sedan Frebruari 2013 gått ner 13kg. Men sen oktober då jag gjorde skrapningen så har jag gått upp 3 kg drygt eftersom jag la av med träningen och inte ätit riktigt rätt. Så nu blir det en nystart med viktnedgång och förhoppningsvis ett plus framöver!!
  • Dakine

Jag ska ta ett test på söndag, får se vad det visar då ... 

• Dakine

Gjorde ett test ikväll, tycker att jag kan se ett svagt plus men vågar absolut inte hoppas på någonting!! Tog ett ikväll bara för att jag alltid är så jävla nyfiken. Men ska vänta till på söndag/måndag med att ta ett nytt och då på morgonen får vi se! Visar det inget då, ja då är det ju inget :) 

Svar på tråden planerar syskon i Skellefteå med omnejd