• finder

planerar syskon i Skellefteå med omnejd

Är en 23årig tjej som planerar syskon till vår dotter som föddes sep -11.  Precis i planeringsstadiet bara men är det någon i Skellefteå som oxå är det? Behöver inte vara syskon utan kan vara första också. Häng med på vägen

• Svar på tråden planerar syskon i Skellefteå med omnejd
  • finder
    Camilla040609 skrev 2014-01-11 19:53:21 följande:
    Spännande att se hur det går för dig. Väntar du tills på tisdag med att testa eller testa du då du får hem det i brevlådan?

Testade idag, dock på dagen och riktigt neg.. Kan inte röra brösten utan att vilja gråta, brukar aldrig känna av dom annars
  • Camilla040609
    finder skrev 2014-01-11 20:57:21 följande:

Testade idag, dock på dagen och riktigt neg.. Kan inte röra brösten utan att vilja gråta, brukar aldrig känna av dom annars
    Sådär extremt ömma bröst får jag alltid då jag är gravid och inte annars så kanske är det så för dig också. Bara det att gravidhormonet är för lågt för att testa nu för dig. Tyvärr bara vänta och se hur det går med testet till veckan. Hoppas på plus såklart, det låter ju lovande!
  • finder

Har ätit en del kosttillskott under drygt ett år så kan vara kroppen som börja gå till normalt oxå.. Eller att jag går på låg hormon. Plussade dock på bim-2 med dottern..

Camilla040609 skrev 2014-01-11 21:17:30 följande:
    Sådär extremt ömma bröst får jag alltid då jag är gravid och inte annars så kanske är det så för dig också. Bara det att gravidhormonet är för lågt för att testa nu för dig. Tyvärr bara vänta och se hur det går med testet till veckan. Hoppas på plus såklart, det låter ju lovande!

• Dakine
    finder skrev 2014-01-11 21:20:13 följande:
    Har ätit en del kosttillskott under drygt ett år så kan vara kroppen som börja gå till normalt oxå.. Eller att jag går på låg hormon. Plussade dock på bim-2 med dottern..
    Jag har haft så både innan mens och när jag var gravid. Så kan ju vara både och :/ 
  • Camilla040609
    finder skrev 2014-01-11 21:20:13 följande:
    Ja så kan det ju vara också. Får då vänta och se....den där väntan!! Spännande är det då.
  • Camilla040609

BIM 2 Februari!!

Så nu är det till och vänta IGEN. Detta är tredje försöket sedan skrapningen i oktober! Så vi får väl hoppas att det stämmer med "tredje gången gillt"
    Jag har test hemma sedan tidigare så jag har sagt till maken att jag denna månad inte ska få sådan test-hysteri utan invänta mina "vanliga" graviditetssymtom i form av att jag kissar OFTA, får extremt ömma bröstvårtor/bröst samt tidigt illamående. Så om min kropp fortsätter i samma anda som tidigare gånger så sätter illamåendet igång kring v.4 ganska precis!

VÄNTA VÄNTA VÄNTA VÄNTA VÄNTA....... haha

• Dakine
    Camilla040609 skrev 2014-01-23 09:16:34 följande:

Dakine: Hur har det gått för dig?

Jag väntar på att få min mens den 31/1-3/2, så är bara vänta och se. Känner på mig att det inte kommer bli något men .... Vi får väl se helt enkelt! 
  • Camilla040609
    Dakine skrev 2014-01-23 22:24:55 följande:
    Jag väntar på att få min mens den 31/1-3/2, så är bara vänta och se. Känner på mig att det inte kommer bli något men .... Vi får väl se helt enkelt!

Jaa denna väntan blir fort lång då man hoppas enormt mycket varje månad!

Jepp, vi får se!

• Dakine

Var med om något konstigt just nu. Hade ägglossning i måndags, den 20/1. 
    Nu idag fick jag massa ljusbruna flytningar!? Såg ut precis som diarre fast i mer fattnig form när jag gick på toaletten!? Vad fan händer? 

Svar på tråden planerar syskon i Skellefteå med omnejd