• Anonym (avslut)

ni med knarkare till partner

Jag blev jagad dag och natt av en jattegullig kille I över 1 år. Han var verkligen gullig nästan overkligt snäll, omtänksam o charmig. Problemet är att han missbrukar marijuana och är i övrigt alltid hög. Efter jag börjat ge efter och vi kysste varandra och hångla en gång har han inte velat veta av mig. Han har varit väldigt elak o bett mig hålla käften att jag var en hora och Att jag aldrig skulle höra av mig igen o så aa riktigt otrevlig helt enkelt. Nu min fråga ändrar knarkare personlighet? Kommer det gå över? Jag gillar denna kille o ville ge honom en ärlig chans men hur? Han svarar inte ens när jag hör av mig? Jag kan inte gå vidare vill ha ett avslut. Snälla ge mig råd.
    Ps jag är inte ful eller så utan är riktigt snygg faktiskt.

• Svar på tråden ni med knarkare till partner
  • frappa
    Anonym (avslut) skrev 2013-11-26 20:35:19 följande:

För de utnyttjar folk
    Gör dom?
    Är för mig en väldigt främmande påstående.

Förnekar inte att det finns en del som utnyttjar folk, men igen lama generaliseringar.
  • Anonym (Hanna)

För de utnyttjar folk
    Inte alla. Dom som gör det, hade gjort det med eller utan droger. Jag känner många så kallade "knarkare" och det är bara en person av dom som beter sig illa, gubben jag ska ha barn med. 
  • Anonym (avslut)
    frappa skrev 2013-11-26 20:39:44 följande:
    Gör dom?

Är för mig en väldigt främmande påstående.

Förnekar inte att det finns en del som utnyttjar folk, men igen lama generaliseringar.

please
  • Anonym (Hanna)
    Anonym (avslut) skrev 2013-11-26 20:45:30 följande:

please
    Men du TS, du skapar en tråd här om en som tar droger för att du inte vet. Sitt inte nu då och låtsas att du har en massa erfarenhet som du uppenbarligen inte har, om personer som tar droger. Man är ingen manipulerande skit bara för att man tar droger. På samma sätt som alla inte bli idioter för att dom dricker alkohol regelbundet.
  • FruLiNi

please
    Varför vill du ha en kille som missbrukar när du ser ner på missbrukare? Man ska inte gå in i en relation med någon som missbrukar men att se ned på dem...det visar bara vilken rutten människosyn du har.
  • kakmonstret123
    Anonym (avslut) skrev 2013-11-26 20:22:19 följande:
    Tack för ditt råd men ush ryser när du kallar honom min kille. Jag var full när jag skrev ts igår nejjjjj jag vill inte ha honom jag vill bara att han ska svara så jag kan säga precis va jag tycker om honom o sen dissa honom jag vet det låter taskigt men han förtjänar inte bättre.
    Du tar ju uppenbarligen droger själv, så förstår inte varför du hycklar kring det. Men som flera andra redan påpekat, killen verkar självklart vara en idiot som beter sig på det där viset mot dig, och det är ju på grund av det som du inte bör satsa på honom. Men är han konstant hög på cb så är ju verkligen inte det något vidare heller, även om det låter som en överdrift...
  • Anonym (ursh)

Hur är det ställt egentligen? Du föraktar mig för att jag ser ner på missbrukare, påstår du dig vara något bättre. Som ser ner på mig? ^^

Dagens dubbelmoral haha! Vi är av samma skrot och korn alla i den här tråden.   

• frappa

please
    Vet du om att det är 1,30miljoner som använder/använt cannabis i Sverige.
    Försöker du inbilla dig själv att alla dessa utnyttjar andra människor.
  • Rakad Apa
    Anonym (avslut) skrev 2013-11-26 20:32:01 följande:
    Jaja jag tog väl i lite. Men knarkare har väl värsta människosynen :s

Nej, lilla du. DU har värsta människosynen. Missbrukare verkar ju inte ha något mänskligt värde enligt dig. "Parasiter", eller hur var det?
    ?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Anonym (just det)

För de utnyttjar folk
    Precis min egen erfarenhet!!

Om man verkar tillräckligt snäll i deras ögon (för sånt har dom ögon för att uppfatta) så kommer de att försöka dra nytta av dig på olika sätt. Få dig att hjälpa dom med det än ena eller det andra, att de kan få bo hos dig billigare, plötsligt bara låta bli att höra av sig efter många år utan förklaring, manipulera en med ord, kärlek eller vad det nu kan vara.

Ibland är dom religiösa men väldigt skenheliga i beteendet. Låter gärna bli att betala skulder. Håller inte vad dom lovar, smiter gärna undan när det är dags för dom att hjälpa till osv.

Helt enkelt parasiterar på folk - men ger väldigt lite (om ens något) tillbaka.

Så nej, jag har själv svårt för förslagenheten dom så ofta visar.   
Svar på tråden ni med knarkare till partner