• Anonym (avslut)

ni med knarkare till partner

Jag blev jagad dag och natt av en jattegullig kille I över 1 år. Han var verkligen gullig nästan overkligt snäll, omtänksam o charmig. Problemet är att han missbrukar marijuana och är i övrigt alltid hög. Efter jag börjat ge efter och vi kysste varandra och hångla en gång har han inte velat veta av mig. Han har varit väldigt elak o bett mig hålla käften att jag var en hora och Att jag aldrig skulle höra av mig igen o så aa riktigt otrevlig helt enkelt. Nu min fråga ändrar knarkare personlighet? Kommer det gå över? Jag gillar denna kille o ville ge honom en ärlig chans men hur? Han svarar inte ens när jag hör av mig? Jag kan inte gå vidare vill ha ett avslut. Snälla ge mig råd.
    Ps jag är inte ful eller så utan är riktigt snygg faktiskt.

• Svar på tråden ni med knarkare till partner
  • Anonym (avslut)
    Anonym (glåpord) skrev 2013-11-26 18:28:04 följande:
    Nej, han är en människa du förminskar med generaliserande glåpord, tillsammans med några milioner som delar en detalj i sina liv och det är drogval, inget annat.

Mot dig var han personlig, viss skillnad på det och att svänga runt med ord som ligger på nivå neger och blatte.

Givetvis gör du rätt i att ta ett steg tillbaka i och med han blev personlig mot dig på ett negativt sätt, inte mycket att fundera på, du däremot behöver kränka andra för att en person såra dina känslor.

Helt ärligt så förstår jag inte vart du vill komma :s det är en dålig grej att vara knarkare det vet väl alla? Det är väl ingen kräkning att säga knarkare till en knarkare?
  • Anonym (ursh)
    Anonym (glåpord) skrev 2013-11-26 16:55:08 följande:
    Jag tycker du gör helt rätt i att ta ett steg tillbaka, med din människosyn så mår han långt bättre att inte vistas i din närhet.
    Det verkar redan som han inte mår så bra så det bästa r att inte bidra till hans ohälsa.

Ursh, den där knarkaren kan gott och väl hålla sej borta från TS. Ursh drogmissbrukare med massa sjukdomar och ett svagt psyke BLÄ! Ursh vem fan vill vara med en missbrukare, och klart som korvspad att jag (och många) andra ser ner på knarkare, inte fan är det nån annan som petat i dom droger, utan valet är ju helt upp till dom!
  • Anonym (avslut)
    Anonym (ursh) skrev 2013-11-26 19:12:28 följande:
    Ursh, den där knarkaren kan gott och väl hålla sej borta från TS. Ursh drogmissbrukare med massa sjukdomar och ett svagt psyke BLÄ! Ursh vem fan vill vara med en missbrukare, och klart som korvspad att jag (och många) andra ser ner på knarkare, inte fan är det nån annan som petat i dom droger, utan valet är ju helt upp till dom!

• Anonym (glåpord)

Och du ska ha jobbat med att hjälpa dessa människor ur deras problem, inte undra på att folk hellre dör på gatan om folk med dina fördomar och hat tar emot.

• Anonym (avslut)
    Rakad Apa skrev 2013-11-26 18:35:15 följande:
    Besvikelse. Frustration. Idioti. Vad vet jag. Troligtvis var han redan en idiot från början men visade bara sina fina sidor eftersom han ville ha dig i säng. När han misslyckades så visade han sin rätta sida.

Så va det nog ush vilka män det finns därute spyr på alla sådana idioter. Det värsta är ratt nästan alla är så :( vill bara ha en i säng eller bara manipulera en helt enkelt blir så trött
  • Anonym (avslut)
    Anonym (glåpord) skrev 2013-11-26 19:15:04 följande:
    Och du ska ha jobbat med att hjälpa dessa människor ur deras problem, inte undra på att folk hellre dör på gatan om folk med dina fördomar och hat tar emot.

asså är du en knarkare? Annars förstår jag inte varför du försvarar dessa parasiter :s
  • frappa

Vad tror du uppnår med generaliserande?
  • Anonym (glåpord)
    Anonym (avslut) skrev 2013-11-26 19:19:51 följande:

asså är du en knarkare? Annars förstår jag inte varför du försvarar dessa parasiter :s
    Av den enkla anledningen att missbrukare är också människor, människor med problem som behöver hjälp för att komma tillrätta med sitt tillvaro, då inte glåpord fördömande och ren hat som vissa sprider.
    Dessa utgör även en försvinnande liten andel av gruppen som konsumerar diverse droger, den breda majoriteten av drogkonsumenter, eller ska vi bara säga människor har inga problem med sina hobbys, vad dom nu heter.

Att du har stött på ett svin som inte kunde ta ett nej med still ursäktar inte att du skiter över flera miljoner människor bara i sverige som bara råkar konsumera samma eller nån drog överhuvudtaget.

• Hugful80
    Anonym (avslut) skrev 2013-11-25 23:43:01 följande:
    Nu min fråga ändrar knarkare personlighet? 
    Nej, det gör de inte. Halva Amsterdam går ju inte runt och är aggresiva och har psykoser exempelvis.
    Iallafall händer inget av cannabis. 
    För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras
  • Anonym (ursh)
    Anonym (glåpord) skrev 2013-11-26 19:15:04 följande:

Ja efter ett X antal år av jobb med dessa människor, så spelar det hur som helst ingen roll vilket stöd man ger, så är återfallsrisken 90% tror jag kanske har träffat 2-3 personer som lyckas undgå och bli drogfria, dom flesta faller tillbaka.

Låt dom dö på gatan, valet är ju som sagt valfritt. 
    frappa skrev 2013-11-26 19:26:15 följande:
    Vad tror du uppnår med generaliserande?
    Dom har alla i slutändan exakt samma gemensamma nämnare! Beteendet som TS beskriver! Jag skriver inte i min arbetsroll nu, jag skriver privat. Vad drogerna förvandlar dessa människor till är skrämmande, tyvärr så kan man inte bortse från det och börja "se personen" bakom drogerna, vad som händer då är att man hamnar i TS situation och börjar vackla och vill ha svar och grejer..... vara kring sjuka, du blir sjuk själv!

Svar på tråden ni med knarkare till partner