Anonym (just det) skrev 2013-12-01 14:27:19 följande:
Jag skrev i den här tråden för att hjälpa TS, inte för att gå in i några förvirrade diskussioner om halmgubbar o agendor med t ex dig, nick Knarkare. Som är så kunnig om detta med cannabis, därför kan du väl berätta mer om detta för oss andra okunniga:)?!
Vi säger väl att jag har en agenda, så blir du väl glad då. "Kvackar ur sig saker", roligt
. Vi som skriver nåt negativt om killen ifråga "skäller på fel träd", alla andra är idioter (inlägg #88).
TS jag hoppas iaf att svaren i tråden har hjälpt dig något!
Så för femte gången undviker du svar på frågan.
Är det för att du inte skulle kalla individen för hora, bög eller vilket kön det än rör sig om utan du skulle inte välja dina ord lite bättre och anbvända det vä'rsta i din vokabulär? kanske en bitchslapp till och med?
Om du har som önskan att skippa förivrande diskussioner så kläck inte ur dig en massa skit och sluta försöka förminska andra med ickeargument, och halmgubbar.
MuppinCowboy skrev 2013-12-01 14:31:47 följande:
Oavsett vad man tycker om droger är det väl inte ok att kalla en tjej för hora?
Personligen skulle jag inte bli ihop med en knarkare/narkoman/pundare/drogmissbrukare/droganvä ndare etc etc
Men jag skulle definitivt inte heller bli ihop med någon som kallar en tjej för hora oavsett om den personen använder droger eller inte.
Kallar man tjejer för horor visar man brist uppfostran alternativt dålig utbildning.
Det var ts har vräkt ur sig i tråden inte bara mot den enskilda cannabisrökaren utan alla drogbrukare generellt är definitivt förmildrande omständighet, ingen i vid sina sinnens fulla bruk skulle acceptera så mycket skit slängt på sig från personen man tycker om så pass att man uppvaktar denna i ett år.
Med enkla ord så föredrar du att leva i celibat och ensamhet resten av ditt liv för människan i stort har en tendens att berusa sig, det har vi alla gjort sen stunden vi kom på att vi kunde.
Det spelar ingen roll om drogen heter alkohol kofein cannabis eller nått annat, det är fortfarande samma beteende vi snackar om.
Så du skulle inte vilja bli ihop med nån som inte respekterar dig och använder nedsättande slagord för att förminska dig, det förklarar väl ganska bra varför killen i ts fall rygga tillbaka.