• Anonym (avslut)

ni med knarkare till partner

Jag blev jagad dag och natt av en jattegullig kille I över 1 år. Han var verkligen gullig nästan overkligt snäll, omtänksam o charmig. Problemet är att han missbrukar marijuana och är i övrigt alltid hög. Efter jag börjat ge efter och vi kysste varandra och hångla en gång har han inte velat veta av mig. Han har varit väldigt elak o bett mig hålla käften att jag var en hora och Att jag aldrig skulle höra av mig igen o så aa riktigt otrevlig helt enkelt. Nu min fråga ändrar knarkare personlighet? Kommer det gå över? Jag gillar denna kille o ville ge honom en ärlig chans men hur? Han svarar inte ens när jag hör av mig? Jag kan inte gå vidare vill ha ett avslut. Snälla ge mig råd.
    Ps jag är inte ful eller så utan är riktigt snygg faktiskt.

• Svar på tråden ni med knarkare till partner
  • Anonym (var där)
    frappa skrev 2013-12-02 12:43:41 följande:

Nu är ju det så att du hänger dig till en generalisering, när du säger det bara finns en väg.

Lite cannabis är nog det minsta problemet, i TS situation.
    Jag misstänker att det förekommit ord eller handling, som fått han att bli som han blev efter så lång tid.
    Igen säger jag detta, det är ingen ursäkt säga så.
    Dock är det en trolig anledning till ett felaktigt beteende.

Personligen blir jag rätt irriterad på folk som använder hora som skällsord eller vilken orsak det må nu vara.
    Ibland så mycket att jag faktiskt har lust att slå till dom.
    Detta i tanke på att jag extremt snäll och lugn människa.

Nja nu talar jag av egen erfarenhet i mitt fall eller rättare sagt mitt ex fall så fanns det bara en väg att gå efter första gången och det var ner i skiten. Han var snäll och omtänksam utan droger i kroppen med droger i kroppen var han ett svin kort och gott Det är möjligt att dom tendenserna fanns där utan extra förstärkning av droger men då kunde han åtminstonne kontrollera sig...
  • frappa
    Anonym (var där) skrev 2013-12-02 13:34:13 följande:
    Nja nu talar jag av egen erfarenhet i mitt fall eller rättare sagt mitt ex fall så fanns det bara en väg att gå efter första gången och det var ner i skiten. Han var snäll och omtänksam utan droger i kroppen med droger i kroppen var han ett svin kort och gott Det är möjligt att dom tendenserna fanns där utan extra förstärkning av droger men då kunde han åtminstonne kontrollera sig...

Men att utgå från en person och sen tro detta gäller alla ÄR en generalisering.
    Får man fråga vad det var för drog?
    Amfetamin?

• Anonym (avslut)

Jag har gått vidare och jag inser mer o mer för varje dag som går hur nära kanten jag kom. Det var nära att jag förstörde mitt liv för alltid. Jag skäms för att jag ens kom så nära denna kille, han är inte i min liga. Han är botten med tanke på män jag brukar va intresserad av o som brukar vara intresserade av mig. Jag mådde dåligt o antar att jag helt enkelt inte tänkte på vem som stoppade sin tunga i min mun utan tog den som var närmaste.

Kunde jag rulla tillbaka bandet hade jag låtit idioten fortsätta dregla efter mig i en evighet usch!

• frappa
    Anonym (avslut) skrev 2013-12-02 16:40:50 följande:
    Jag har gått vidare och jag inser mer o mer för varje dag som går hur nära kanten jag kom. Det var nära att jag förstörde mitt liv för alltid. Jag skäms för att jag ens kom så nära denna kille, han är inte i min liga. Han är botten med tanke på män jag brukar va intresserad av o som brukar vara intresserade av mig. Jag mådde dåligt o antar att jag helt enkelt inte tänkte på vem som stoppade sin tunga i min mun utan tog den som var närmaste.

Kunde jag rulla tillbaka bandet hade jag låtit idioten fortsätta dregla efter mig i en evighet usch!

Det gör du rätt i, att någon kallar dig hora innebär ju att han inte vill ha dig.

Eller är en sådan typ som vill trycka ner sin partner, såna finns det tyvärr gott om.

Själv råkat ut får såna, dock har det tett sig på helt andra sätt än bli kallad för något.

Bara inse att alla män och kvinnor är inte normala.
    Och du ska vara glad att du inte hamnade i ett förhållande med psykisk misshandel.En sak jag inte greppar, är varför han gjorde denna 180 gradare.
    Visst ibland finns det inga förklaringar, men skumt.

• Furstinna
    frappa skrev 2013-12-02 12:46:36 följande:
    Nu är ju det så att det är cannabis det handlar om.

Visst kan man få lite pundar beteende på kokain, men väldans kortvarigt.

Oavsett så är det helt ointressant om det existerar droger eller inte.Hora accepterar man inte, så enkelt är det.

Dock är jag helt övertygad att det saknas information om deras interaktion.

Där det helt säkert finns någon handling eller ord, som triggat detta äckliga beteende att säga hora.

Fortfarande en pundare som är långsam i huvudet. Oerhört oattraktiv och inget man stolt presenterar för päronen. Hej detta är Glenn och han har rökt på sedan han var 12 år, det är som att vara tillsammans med ett barn och han har ett mycket begränsat ordförråds. Snacka om första pris haha
  • Anonym (avslut)
    frappa skrev 2013-12-02 17:31:00 följande:
    Det gör du rätt i, att någon kallar dig hora innebär ju att han inte vill ha dig.Eller är en sådan typ som vill trycka ner sin partner, såna finns det tyvärr gott om.Själv råkat ut får såna, dock har det tett sig på helt andra sätt än bli kallad för något.

Bara inse att alla män och kvinnor är inte normala.

Och du ska vara glad att du inte hamnade i ett förhållande med psykisk misshandel.En sak jag inte greppar, är varför han gjorde denna 180 gradare.

Visst ibland finns det inga förklaringar, men skumt.

Konstigt sätt att säga att man inte vill ha nån hahaha va sägs om Hej jag har tänkt o kommit fram till att ge upp dig hahaha som sagt han är ju pundare
  • frappa
    Furstinna skrev 2013-12-02 17:52:38 följande:

Fortfarande en pundare som är långsam i huvudet. Oerhört oattraktiv och inget man stolt presenterar för päronen. Hej detta är Glenn och han har rökt på sedan han var 12 år, det är som att vara tillsammans med ett barn och han har ett mycket begränsat ordförråds. Snacka om första pris haha

En pundare är allt annat än långsam i huvudet, amfetamin speedar upp de flesta.

En som konsumerar cannabis, tänker först pratar sen.

Det uppfattar en del som att de är långsamma i huvudet.

Sen det du nämner att han har räkt under lång tid, och kanske rätt mycket.

Så är det inte det minsta konstigt att han inte utvecklas.

Det gör ingen som ställer livet åt sidan, inget unik med cannabis.

Annars har man gjort tester på en som är påverkad av cannabis, och ordtest.

Det visade sig de som onyktra på cannabis, hittade långt fler ord i en ord associations lek än som nykter.

Sen är det ett stort hål i din argumentation, och det är att du inbillar dig dom där 5-7 procenten som uppnår epitetet missbrukare.

Skulle vara hur alla på cannabis är, de flesta konsumerar cannabis vid valda tillfällen utan skapa problem för omgivningen.

Du är medveten om att livstidsprevalensen på cannabis är 1,3miljoner nu.

Denna siffra har nästan dubblerats de senaste åren, så cannabis marscherar i en våldsam hastighet in i vårt samhälle.
    Man måste inse det orimliga att straffa stora delar av befolkningen, satsa på vård.

Och ta bort pistol och batong som vårdande verktyg, för polisen är har noll intresse på din hälsa.

• frappa
    Anonym (avslut) skrev 2013-12-02 18:10:50 följande:

Konstigt sätt att säga att man inte vill ha nån hahaha va sägs om Hej jag har tänkt o kommit fram till att ge upp dig hahaha som sagt han är ju pundare

Man brukar inte punda så mycket på kokain.

Cannabis är det helt omöjligt att punda, för man tappar koncentrationen och den röda tråd för enkelt.
    Då sitter man där med det man ska göra, utan att ha minne vart man var.

Nä, det är inget konstigt sätt att säga det på, dock är det extremt jävla otrevligt sätt.
    Säger man så, så ser man ju till att personen man sa det till hatar en för evigt.

Så har man löst dom problemen, men på ett extremt otrevligt sätt.

Vilket jag många ggr i tråden har fördömt.

• Furstinna
    frappa skrev 2013-12-02 18:11:55 följande:
    En pundare är allt annat än långsam i huvudet, amfetamin speedar upp de flesta.En som konsumerar cannabis, tänker först pratar sen.Det uppfattar en del som att de är långsamma i huvudet.

Sen det du nämner att han har räkt under lång tid, och kanske rätt mycket.Så är det inte det minsta konstigt att han inte utvecklas.Det gör ingen som ställer livet åt sidan, inget unik med cannabis.Annars har man gjort tester på en som är påverkad av cannabis, och ordtest.Det visade sig de som onyktra på cannabis, hittade långt fler ord i en ord associations lek än som nykter.

Sen är det ett stort hål i din argumentation, och det är att du inbillar dig dom där 5-7 procenten som uppnår epitetet missbrukare.Skulle vara hur alla på cannabis är, de flesta konsumerar cannabis vid valda tillfällen utan skapa problem för omgivningen.

Du är medveten om att livstidsprevalensen på cannabis är 1,3miljoner nu.Denna siffra har nästan dubblerats de senaste åren, så cannabis marscherar i en våldsam hastighet in i vårt samhälle.

Man måste inse det orimliga att straffa stora delar av befolkningen, satsa på vård.Och ta bort pistol och batong som vårdande verktyg, för polisen är har noll intresse på din hälsa.

Ts skriver att han är kickad alltid.

Jag har jobbat med missbrukare länge och jag är uppväxt med en missbrukande bror. Bara för att många tar sig en feting då och då så är det inte mindre skadligt. Det är narkotika och narkotika är olagligt. Sedan vet jag också skillnaden på ett bruk och ett missbruk. Men för min del är en pundare alltid en pundare oavsett om han "bara" röker på någon gång men klarar av att sköta resten i sitt liv eller om han sitter och jonkar på en smutsig toalett.

Det är så lätt att sitta och tycka att det är harmlöst för individen som väljer att röka på någon gång osv men skulle du se industrin bakom tror jag du skulle ändra uppfattning. Jag är inte emot individen i sig, då skulle jag aldrig jobba med det jag gör. Det är industrin samt att det är korkat val att börja.
  • Anonym (knarkare)
    MuppinCowboy skrev 2013-12-01 20:44:35 följande:
    "Kan inte du behålla din generaliserande dynga för dig själv?"

Det fanns några rader innan min avslut på inlägget, underlättar det hela om du läser dom först innan du hakar upp dig på en line.

Svar på tråden ni med knarkare till partner