Inlägg från: Furstinna |Visa alla inlägg
  • Furstinna

ni med knarkare till partner

Vad funderar du över? Hur svårt är det att välja en ordentlig man framför en pundare som kallar dig hora? Vad är så charmigt med en sån misslyckad typ?

• Furstinna
    frappa skrev 2013-12-02 12:46:36 följande:
    Nu är ju det så att det är cannabis det handlar om.

Visst kan man få lite pundar beteende på kokain, men väldans kortvarigt.

Oavsett så är det helt ointressant om det existerar droger eller inte.Hora accepterar man inte, så enkelt är det.

Dock är jag helt övertygad att det saknas information om deras interaktion.

Där det helt säkert finns någon handling eller ord, som triggat detta äckliga beteende att säga hora.

Fortfarande en pundare som är långsam i huvudet. Oerhört oattraktiv och inget man stolt presenterar för päronen. Hej detta är Glenn och han har rökt på sedan han var 12 år, det är som att vara tillsammans med ett barn och han har ett mycket begränsat ordförråds. Snacka om första pris haha
  • Furstinna
    frappa skrev 2013-12-02 18:11:55 följande:
    En pundare är allt annat än långsam i huvudet, amfetamin speedar upp de flesta.En som konsumerar cannabis, tänker först pratar sen.Det uppfattar en del som att de är långsamma i huvudet.

Sen det du nämner att han har räkt under lång tid, och kanske rätt mycket.Så är det inte det minsta konstigt att han inte utvecklas.Det gör ingen som ställer livet åt sidan, inget unik med cannabis.Annars har man gjort tester på en som är påverkad av cannabis, och ordtest.Det visade sig de som onyktra på cannabis, hittade långt fler ord i en ord associations lek än som nykter.

Sen är det ett stort hål i din argumentation, och det är att du inbillar dig dom där 5-7 procenten som uppnår epitetet missbrukare.Skulle vara hur alla på cannabis är, de flesta konsumerar cannabis vid valda tillfällen utan skapa problem för omgivningen.

Du är medveten om att livstidsprevalensen på cannabis är 1,3miljoner nu.Denna siffra har nästan dubblerats de senaste åren, så cannabis marscherar i en våldsam hastighet in i vårt samhälle.

Man måste inse det orimliga att straffa stora delar av befolkningen, satsa på vård.Och ta bort pistol och batong som vårdande verktyg, för polisen är har noll intresse på din hälsa.

Ts skriver att han är kickad alltid.

Jag har jobbat med missbrukare länge och jag är uppväxt med en missbrukande bror. Bara för att många tar sig en feting då och då så är det inte mindre skadligt. Det är narkotika och narkotika är olagligt. Sedan vet jag också skillnaden på ett bruk och ett missbruk. Men för min del är en pundare alltid en pundare oavsett om han "bara" röker på någon gång men klarar av att sköta resten i sitt liv eller om han sitter och jonkar på en smutsig toalett.

Det är så lätt att sitta och tycka att det är harmlöst för individen som väljer att röka på någon gång osv men skulle du se industrin bakom tror jag du skulle ändra uppfattning. Jag är inte emot individen i sig, då skulle jag aldrig jobba med det jag gör. Det är industrin samt att det är korkat val att börja.
Svar på tråden ni med knarkare till partner