• Anonym (avslut)

ni med knarkare till partner

Jag blev jagad dag och natt av en jattegullig kille I över 1 år. Han var verkligen gullig nästan overkligt snäll, omtänksam o charmig. Problemet är att han missbrukar marijuana och är i övrigt alltid hög. Efter jag börjat ge efter och vi kysste varandra och hångla en gång har han inte velat veta av mig. Han har varit väldigt elak o bett mig hålla käften att jag var en hora och Att jag aldrig skulle höra av mig igen o så aa riktigt otrevlig helt enkelt. Nu min fråga ändrar knarkare personlighet? Kommer det gå över? Jag gillar denna kille o ville ge honom en ärlig chans men hur? Han svarar inte ens när jag hör av mig? Jag kan inte gå vidare vill ha ett avslut. Snälla ge mig råd.
    Ps jag är inte ful eller så utan är riktigt snygg faktiskt.

• Svar på tråden ni med knarkare till partner
  • Anonym (just det)
    Anonym (knarkare) skrev 2013-12-01 10:55:11 följande:

Vad skulle du kalla mannen när du efter ett års uppvaktande och strävan mot nått mer än bara ytlig bekantskap insåg att han i slutändan lekte med dig och ser dig som nått värre än hundskit under sin skosula?
    Till dig skriver jag man i och med jag antar att du är en kvinna, om jag har fel på det så byr man till kvinna.

Jag spekulerar inte i sätt han såg henne på, hans handling tyder på att han hade höga och varma tankar om henne, det är hon som har sådana tankar om han och det är självklart inget man uppskattar från personen man vill eller i alla fall ville komma närmare.

Du har fullt rätt i att hon ska gå vidare, ett förhållande som inte baseras på ömsesidig respekt är inte hållbar nånstans.

Jag skulle kalla honom labil och opålitlig, just det. Vilken idiot jagar o uppvaktar i ett helt år för att sedan plötsligt bli otrevlig som fan? Från ingenstans? Låter ju inte rätt nånstans. Sen skulle det förändra nåt om jag är man eller kvinna? Spelar ju ingen roll i det här.

O vadå inte spekulerar? Är ju just vad du gör när du skriver att han säkert hade höga o varma tankar om henne, fastän han blev som han blev sen. Med det han har visat.

En kille som är hög varje dag behöver hjälp, o det vore skillnad om han sökte den hjälpen aktivt (beroendemottagningar o sånt). Gör han det inte så vill han helt enkelt inte.
  • frappa
    Anonym (just det) skrev 2013-12-01 11:23:37 följande:

Jag skulle kalla honom labil och opålitlig, just det. Vilken idiot jagar o uppvaktar i ett helt år för att sedan plötsligt bli otrevlig som fan? Från ingenstans? Låter ju inte rätt nånstans. Sen skulle det förändra nåt om jag är man eller kvinna? Spelar ju ingen roll i det här.

O vadå inte spekulerar? Är ju just vad du gör när du skriver att han säkert hade höga o varma tankar om henne, fastän han blev som han blev sen. Med det han har visat.

En kille som är hög varje dag behöver hjälp, o det vore skillnad om han sökte den hjälpen aktivt (beroendemottagningar o sånt). Gör han det inte så vill han helt enkelt inte.

Satt och fundera på denna för par dagar sedan.
    Det jag kom fram till är att jag är helt övertygad att TS har utelämnat nätt.Om det är ord eller handling, har jag inte en susning om.
    Nått är det för flippa så gör man bara inte.

Med tanke på hur enkelt hon flippa över till att se han som avskum, parasiterande lowlife knarkare.
    Från så besviken att hon inte får honom till detta, så anar jag ugglor i mossen.

• Anonym (knarkare)
    Anonym (just det) skrev 2013-12-01 11:23:37 följande:

Du verkar inte läsa det jag skriver.

Ponera att DU är kvinnan eller mannen som uppvaktar en av det motsatta könet i ett år, ponera att precis när du börjar komma nånstans så får du reda på att personen du så smått börjar hångla med skulle hellre vilja slicka på hundskit än att inleda nått mer seriöst med dig, du är skit och avskum man behöver tvätta sig efter beröring.

Vad är din reaktion på en sån person, fortsätter du uppvakta och höja upp denna till skyarna eller inser du att en sån fördomsfull skit är dömd att förbli det så du bryter omgående för att gå vidare?

Beroende på varför han röker och i vilken omfattning så kan det mycket väl vara precis den hjälpen han behöver, i många fall är det att föredra framför diverse legala mediciner som kommer med kraftiga biverkningar och har hög beroendepotential.

• Anonym (just det)
    Anonym (knarkare) skrev 2013-12-01 11:36:36 följande:

Du verkar inte läsa det jag skriver.

Ponera att DU är kvinnan eller mannen som uppvaktar en av det motsatta könet i ett år, ponera att precis när du börjar komma nånstans så får du reda på att personen du så smått börjar hångla med skulle hellre vilja slicka på hundskit än att inleda nått mer seriöst med dig, du är skit och avskum man behöver tvätta sig efter beröring.

Vad är din reaktion på en sån person, fortsätter du uppvakta och höja upp denna till skyarna eller inser du att en sån fördomsfull skit är dömd att förbli det så du bryter omgående för att gå vidare?

Beroende på varför han röker och i vilken omfattning så kan det mycket väl vara precis den hjälpen han behöver, i många fall är det att föredra framför diverse legala mediciner som kommer med kraftiga biverkningar och har hög beroendepotential.

Ja du, kanske är det så eller kanske är det inte så - men det vet vi ingenting om (hittills iaf). Hur det än är så letar du efter orsaker hos henne, du kallar HENNE idiot fastän det är HAN som enligt henne drogar, är hög varje dag osv.

Men jag förstår varför du skriver som du gör, då du enligt nicket själv knarkar. Att hellre drogar än tar lagliga mediciner, det är en vanlig ursäkt bland en del som tar droger att liksom skylla på att vanliga mediciner har "biverkningar". Good luck säger jag bara.
  • Anonym (knarkare)
    Anonym (just det) skrev 2013-12-01 12:03:33 följande:

Ja du, kanske är det så eller kanske är det inte så - men det vet vi ingenting om (hittills iaf). Hur det än är så letar du efter orsaker hos henne, du kallar HENNE idiot fastän det är HAN som enligt henne drogar, är hög varje dag osv.

Men jag förstår varför du skriver som du gör, då du enligt nicket själv knarkar. Att hellre drogar än tar lagliga mediciner, det är en vanlig ursäkt bland en del som tar droger att liksom skylla på att vanliga mediciner har "biverkningar". Good luck säger jag bara.

Måste jag verkligen skriva min fråga för tredje gången?, Seriöst?

Jag nickar knarkare i och med ts använde det slagordet och jag skulle associera mitt nick till mitt första inlägg då det skulle vara helt glasklart.
    Tyvärr så undgick det subtila dig helt och hållet så skyll inte dina brister på mig med halmgubbar tack.

Tyvärr så är det ingen ursäkt, det räcker att skumläsa på fass en liten stund för att snabbt se hur man behöver mediciner för att motverka första medicinens biverkningar och det är ett hamsterhjul av dåligt mående många vill nog undvika.
    Och varför inte när dom redan använder sig av nått med få och små biverkningar och det fungerar.

• Anonym (just det)
    Anonym (knarkare) skrev 2013-12-01 12:11:06 följande:

Måste jag verkligen skriva min fråga för tredje gången?, Seriöst?

Jag nickar knarkare i och med ts använde det slagordet och jag skulle associera mitt nick till mitt första inlägg då det skulle vara helt glasklart.
    Tyvärr så undgick det subtila dig helt och hållet så skyll inte dina brister på mig med halmgubbar tack.

Tyvärr så är det ingen ursäkt, det räcker att skumläsa på fass en liten stund för att snabbt se hur man behöver mediciner för att motverka första medicinens biverkningar och det är ett hamsterhjul av dåligt mående många vill nog undvika.
    Och varför inte när dom redan använder sig av nått med få och små biverkningar och det fungerar.

Hörrödö, svarade på din fråga i inlägg #91Glad.

Jättebra då att du fortsätter med nått som funkar för dig, droger är bra men inte mediciner:). PS du kan "skumläsa" på nätet om droger också.

Good luck igen!
  • frappa
    Anonym (just det) skrev 2013-12-01 13:24:49 följande:

Jättebra då att du fortsätter med nått som funkar för dig, droger är bra men inte mediciner:). PS du kan "skumläsa" på nätet om droger också.

Good luck igen!
    Droger är många ggr bra mediciner till olika saker.
    Så varför du kvackar ur dig den felaktigheten vore intressant att veta, en agenda?
  • Anonym (knarkare)
    Anonym (just det) skrev 2013-12-01 13:24:49 följande:

Good luck igen!

Så jag måste ställa frågan en fjärde gång?

Du svarade ur ts synvinkel medan jag frågade om motsatsen.

Igen är du igång med halmgubbar och visar bara hur okunnig du är.
    Vad tror du mediciner är egentligen om inte droger? Många är även narkotikaklassade, cannabis som medicin är annars den mest allsidiga vi känner till, ingen manstillverkad piller kan sättas in mot så många skilda åkommor, på sina plan fungerar den även ljusår bättre än manstillverkade piller.

• frappa
    frappa skrev 2013-12-01 13:31:39 följande:
    Droger är många ggr bra mediciner till olika saker.
    Så varför du kvackar ur dig den felaktigheten vore intressant att veta, en agenda?

Ska tillägga detta att bara för det finns en narkotisk effekt, betyder inte en avsaknad av medicinsk effekt.
    Sen ska man skilja på rekreationell konsumtion och medicinsk konsumtion.

Det skiljer sig en del i dosering.

Dock så är det svårt för en med en sjukdom som inte läkare klarar av ge medicin till.

Att själv dosera cannabis i den mängd som ger bäst medicinsk effekt.

Vi har tyvärr lämnat över detta till INGEN.

• Anonym (just det)

Jag skrev i den här tråden för att hjälpa TS, inte för att gå in i några förvirrade diskussioner om halmgubbar o agendor med t ex dig, nick Knarkare. Som är så kunnig om detta med cannabis, därför kan du väl berätta mer om detta för oss andra okunniga:)?!

Vi säger väl att jag har en agenda, så blir du väl glad då. "Kvackar ur sig saker", roligtGlad. Vi som skriver nåt negativt om killen ifråga "skäller på fel träd", alla andra är idioter (inlägg #88).

TS jag hoppas iaf att svaren i tråden har hjälpt dig något!

Svar på tråden ni med knarkare till partner