Inlägg från: Anonym (var där) |Visa alla inlägg
  • Anonym (var där)

ni med knarkare till partner

Hur det kommer att bli? Du kommer alltid att hamna i andra hand efter drogerna, pengar kommer att försvinna och du kommer aldrig kunna lita på att han dyker upp om ni bestämt något du kommer få stå ut med humör svängningar och se din älskade förändras från en snygg och trevlig kille till en riktig pundare...

• Anonym (var där)
    frappa skrev 2013-12-02 12:43:41 följande:

Nu är ju det så att du hänger dig till en generalisering, när du säger det bara finns en väg.

Lite cannabis är nog det minsta problemet, i TS situation.
    Jag misstänker att det förekommit ord eller handling, som fått han att bli som han blev efter så lång tid.
    Igen säger jag detta, det är ingen ursäkt säga så.
    Dock är det en trolig anledning till ett felaktigt beteende.

Personligen blir jag rätt irriterad på folk som använder hora som skällsord eller vilken orsak det må nu vara.
    Ibland så mycket att jag faktiskt har lust att slå till dom.
    Detta i tanke på att jag extremt snäll och lugn människa.

Nja nu talar jag av egen erfarenhet i mitt fall eller rättare sagt mitt ex fall så fanns det bara en väg att gå efter första gången och det var ner i skiten. Han var snäll och omtänksam utan droger i kroppen med droger i kroppen var han ett svin kort och gott Det är möjligt att dom tendenserna fanns där utan extra förstärkning av droger men då kunde han åtminstonne kontrollera sig...
Svar på tråden ni med knarkare till partner