Inlägg från: kakmonstret123 |Visa alla inlägg
  • kakmonstret123

ni med knarkare till partner

Anonym (avslut) skrev 2013-11-26 20:22:19 följande:
    Tack för ditt råd men ush ryser när du kallar honom min kille. Jag var full när jag skrev ts igår nejjjjj jag vill inte ha honom jag vill bara att han ska svara så jag kan säga precis va jag tycker om honom o sen dissa honom jag vet det låter taskigt men han förtjänar inte bättre.
    Du tar ju uppenbarligen droger själv, så förstår inte varför du hycklar kring det. Men som flera andra redan påpekat, killen verkar självklart vara en idiot som beter sig på det där viset mot dig, och det är ju på grund av det som du inte bör satsa på honom. Men är han konstant hög på cb så är ju verkligen inte det något vidare heller, även om det låter som en överdrift...
  • kakmonstret123
    MuppinCowboy skrev 2013-12-01 14:42:14 följande:
    Det är väl killen som har en kass människosyn som häver ur sig ord som hora osv tycker du inte det?
    TS var ju intresserad i början det är först nu som hon tar avstånd från knarkaren/missbrukaren/droganvändaren/pundaren osv osv (har ingen aning vilket ord du föredrar att jag använder)

Beter man sig som en skit och häver ur sig saker som killen gjorde spelar det ingen roll om han använder droger eller inte för det är inte ok oavsett, att kalla någon för hora det är kass människosyn.

Och att han mår dåligt är väl hans problem? Det ger inte honom rätt att ta ut det på andra oavsett om han använder droger eller inte.
    Det stora felet TS gör är ju att hon verkar tillskriva det här beteendet till knarkare i allmänhet. Hon generaliserar grovt, samtidigt som hon även hycklar eftersom hon själv sitter hemma och brukar drogen alkohol med till synes gott samvete...
Svar på tråden ni med knarkare till partner