• Anonym (avslut)

ni med knarkare till partner

Jag blev jagad dag och natt av en jattegullig kille I över 1 år. Han var verkligen gullig nästan overkligt snäll, omtänksam o charmig. Problemet är att han missbrukar marijuana och är i övrigt alltid hög. Efter jag börjat ge efter och vi kysste varandra och hångla en gång har han inte velat veta av mig. Han har varit väldigt elak o bett mig hålla käften att jag var en hora och Att jag aldrig skulle höra av mig igen o så aa riktigt otrevlig helt enkelt. Nu min fråga ändrar knarkare personlighet? Kommer det gå över? Jag gillar denna kille o ville ge honom en ärlig chans men hur? Han svarar inte ens när jag hör av mig? Jag kan inte gå vidare vill ha ett avslut. Snälla ge mig råd.
    Ps jag är inte ful eller så utan är riktigt snygg faktiskt.

• Svar på tråden ni med knarkare till partner
  • Rakad Apa
    Anonym (avslut) skrev 2013-11-25 23:43:01 följande:
    Jag blev jagad dag och natt av en jattegullig kille I över 1 år. Han var verkligen gullig nästan overkligt snäll, omtänksam o charmig. Problemet är att han missbrukar marijuana och är i övrigt alltid hög. Efter jag börjat ge efter och vi kysste varandra och hångla en gång har han inte velat veta av mig. Han har varit väldigt elak o bett mig hålla käften att jag var en hora och Att jag aldrig skulle höra av mig igen o så aa riktigt otrevlig helt enkelt. Nu min fråga ändrar knarkare personlighet? Kommer det gå över? Jag gillar denna kille o ville ge honom en ärlig chans men hur? Han svarar inte ens när jag hör av mig? Jag kan inte gå vidare vill ha ett avslut. Snälla ge mig råd.

Ps jag är inte ful eller så utan är riktigt snygg faktiskt.

Det låter jävligt märkligt. Jag känner relativt många som röker cannabis och ingen har blivit elak av det, snarare tvärtom. Att han helt plötsligt blev elak beror nog på något annat.
    ?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Anonym (avslut)
    Rakad Apa skrev 2013-11-26 16:09:55 följande:
    Det låter jävligt märkligt. Jag känner relativt många som röker cannabis och ingen har blivit elak av det, snarare tvärtom. Att han helt plötsligt blev elak beror nog på något annat.

Vad kan det bero på då?
  • Anonym (glåpord)

Jag tycker du gör helt rätt i att ta ett steg tillbaka, med din människosyn så mår han långt bättre att inte vistas i din närhet.
    Det verkar redan som han inte mår så bra så det bästa r att inte bidra till hans ohälsa.

• frappa
    Anonym (avslut) skrev 2013-11-26 16:51:54 följande:

Vad kan det bero på då?
    Min gissning är grava underliggande psykiska problem.
  • Anonym (avslut)
    Anonym (glåpord) skrev 2013-11-26 16:55:08 följande:
    Jag tycker du gör helt rätt i att ta ett steg tillbaka, med din människosyn så mår han långt bättre att inte vistas i din närhet.

Det verkar redan som han inte mår så bra så det bästa r att inte bidra till hans ohälsa.

O vd har jag för mmänniskosyn?
  • Anonym (glåpord)
    Anonym (avslut) skrev 2013-11-26 17:18:04 följande:

O vd har jag för mmänniskosyn?
    Du svänger runt med generaliserande glåpord, tycker inte att man slänger nedsättande fraser mot folk man vill bli ihop med.

• Anonym (avslut)
    Anonym (glåpord) skrev 2013-11-26 17:24:54 följande:
    Du svänger runt med generaliserande glåpord, tycker inte att man slänger nedsättande fraser mot folk man vill bli ihop med.

Jag vill inte bli ihop med honom o vad för glåpord? Knarkare? Hora? Han är en knarkare o han kallade mig för hora va vill du att jag ska säga?!
  • Anonym (glåpord)
    Anonym (avslut) skrev 2013-11-26 18:22:37 följande:

Jag vill inte bli ihop med honom o vad för glåpord? Knarkare? Hora? Han är en knarkare o han kallade mig för hora va vill du att jag ska säga?!
    Nej, han är en människa du förminskar med generaliserande glåpord, tillsammans med några milioner som delar en detalj i sina liv och det är drogval, inget annat.

Mot dig var han personlig, viss skillnad på det och att svänga runt med ord som ligger på nivå neger och blatte.

Givetvis gör du rätt i att ta ett steg tillbaka i och med han blev personlig mot dig på ett negativt sätt, inte mycket att fundera på, du däremot behöver kränka andra för att en person såra dina känslor.

• Rakad Apa
    Anonym (avslut) skrev 2013-11-26 16:51:54 följande:

Vad kan det bero på då?
    Besvikelse. Frustration. Idioti. Vad vet jag. Troligtvis var han redan en idiot från början men visade bara sina fina sidor eftersom han ville ha dig i säng. När han misslyckades så visade han sin rätta sida.
  • Rakad Apa
    frappa skrev 2013-11-26 17:16:44 följande:
    Min gissning är grava underliggande psykiska problem.
    Ja, kanske. Eller bara kass personlighet helt enkelt. 
Svar på tråden ni med knarkare till partner