• chiqita

Så var planerna igång för en trea 2015 :-)

Trodde väl aldrig att jag ens skulle vara öppen för att diskutera en trea med extremillamående, mkp och svåra foglossningar i bagaget, men så började vi prata om det härom kvällen och lite förvånat kändes det faktiskt rätt.
    Med stav i armen tänker vi att det ev tar lite tid innan kroppen är redo och nu är det bestämt. I början av nästa år åker staven ut och därefter hoppas vi att vara gravida sommaren 2014

Började med mulitivitaminer idag för att ge kroppen lite extra boost.
    Fler som börjat planera? Är det något annat jag borde tänka på? 

(¯`°? Vår snutta kom 2/7-09, lillebror 2/4-2012.. *kärlek* ?°´¯)
  • Svar på tråden Så var planerna igång för en trea 2015 :-)
  • chiqita

Novsep: Är helt övertygad om att det hjälpte oss sist. Hade oregelbundna cykler och o säkert om jag ens hade ÄL. ÄL-tester gav osäkra svar... Gick på akupunktur två gånger, första mens efter var som den skulle, nästa också, sommaruppehåll och bam, gravid  

(¯`°? Vår snutta kom 2/7-09, lillebror 2/4-2012.. *kärlek* ?°´¯)
  • Maajsi

Jag är 24 år :) slutade med pillrena för några dagar sedan. Fått lite brunaktiga flytningar nu så får se när tanten behagar komma. Kan då inte säga att jag saknar hon. Usch för mensvärk.

• Maajsi

hej uteungar (viplanerar09) :) måste ju vara du från tråden för 89or som var gravida? Kul att ev följas åt igen! :).

• Maajsi

Glömde svara på halva frågan. Har nyligen börjat läsa några kurser på distans och planen är att söka in till universitetet i höst. Jobbar annars som uska.

• uteungar

Maajsi: haha ja det är jag de ;) vad roligt att ev följas åt ännu en gång:) Tänk vad tiden går. Dock kommer vi inte börja försöka förrän till sommaren. Har fortfarande min spiral i. Ska ni börja försöka redan nu? :)

• novsep

Chiqita: åh va spännande! Jag har samma problem, oregelbundna OCH långa!! Kan variera på två veckor!
    Va roligt att vinbär fler som försöker till en tredje, inte utan att jag är lite nervös!

• minahjärtan0609

Jag kan erkänna att vi kört på redan nu jag har inte koll på ägglossning så det är inga seriösa försök men sker det så sker det med risk att det blir ännu ett novemberbarn Kan bara inte vänta nu när vi bestämt oss!

• Maajsi

Uteungar: Ja jösses den har bara sprungit förbi. vi tänkte börja försöka i april. Har slutat med pillrena nu just för att kroppen ska få komma igång till dess. Så spännande! Hoppas dom sista veckorna går fort nu.

• novsep

Minahjärtan; guu va roligt!! Bara o köra på, här tycker jag att tiden står stilla... Vill ha april NU!!

Svar på tråden Så var planerna igång för en trea 2015 :-)