• chiqita

Så var planerna igång för en trea 2015 :-)

Trodde väl aldrig att jag ens skulle vara öppen för att diskutera en trea med extremillamående, mkp och svåra foglossningar i bagaget, men så började vi prata om det härom kvällen och lite förvånat kändes det faktiskt rätt.
    Med stav i armen tänker vi att det ev tar lite tid innan kroppen är redo och nu är det bestämt. I början av nästa år åker staven ut och därefter hoppas vi att vara gravida sommaren 2014

Började med mulitivitaminer idag för att ge kroppen lite extra boost.
    Fler som börjat planera? Är det något annat jag borde tänka på? 

(¯`°? Vår snutta kom 2/7-09, lillebror 2/4-2012.. *kärlek* ?°´¯)
  • Svar på tråden Så var planerna igång för en trea 2015 :-)
  • uteungar

Chiqita: var du med i en marstråd tidigare? Tycker att jag känner igen dig/ditt namn :) Skulle er minsta varit född i mars?

• chiqita

Lustigt att du säger det Uteungar, tycker jag känner igen ditt nick också men lilleman var planerad bf 12 April om jag inte minns fel

• uteungar

Okej! Men då kanske det är från något annan forumstråd :) jag hete tidigare viplanerar09 :) Kan ju ha varit någon liknande tråd som denna fast för 2012 :)

• chiqita

Kan det ha varit Uteungar

Här har ännu ingen mens kommit. Får se vad som händer de närmsta dagarna. Blir 4 veckor sedan stavuttag på onsdag. Skumma symptom kommer och går men i tidigare dagboksinlägg har jag sett att de lika gärna kan betyda mens.. :-}

• novsep

spännande chiqita, håller tummarna!!

Har nog missat lite, men är det fler som ska försöka få till ett tredje barn?8

• chiqita
    Novsep: Jo vi jobbar på ett tredje. Skulle ju vara så kul om vi får till det. Har dock ingen tro på att det ska gå fort. Andra fick vi jobba på i 1,5 år. Håller tummarna för att det inte ska ta så lång tid den här gången. Men om inget händer före April börjar jag nog med akupunktur då igen igen.  
    (¯`°? Vår snutta kom 2/7-09, lillebror 2/4-2012.. *kärlek* ?°´¯)
Svar på tråden Så var planerna igång för en trea 2015 :-)