Inlägg från: novsep |Visa alla inlägg
  • novsep

Så var planerna igång för en trea 2015 :-)

Hej!
    Jag är ny i tråden och tänkte hänga på er :)
    Jag o min man har också bestämt oss för att skaffa en trea. Vi har en nov 10 och en okt 12.
    Känns väldigt pirrigt och väldigt nervöst och lite oroligt. Med ettan kände jag likadant men inga såna känslor med tvåan, skumt.
    Vi vill ha en trea, det har vi sagt hela tiden, så det ser jag framemot :)
    Inte heller jag är särskilt bra på att vara gravid, har drabbas av hyperemesis båda graviditeterna och legat inlagd några gånger och det blir väl samma sak denna gången. Men det är det värt ❤

Vi tänkte också börja i april

• novsep

Tack alla!

Vi har som sagt ett oktoberbarn och ett novemberbarn. Båda var planerade, hoppas inte barnen blir allt för ledsna över det bör de blir äldre....
    Men nästa barn tänkte vi som sagt få i januari.
    Chiqita, det verkar ju lovande, hoppas kroppen vaknar ordentligt nu! :)

• novsep

Ååååh va jag längtar!!!!
    Vill börja försöka nu! Jag har blivit igångsatt m båda våra barn eftersom de inte velat komma ut. Så om man ser till det så kan vi börja försöka i mars men isf så kommer väl barnet på bf haha så vågar inte riskera!
    Jag är lite nervös att jag inte ska hinna bli gravid, jag måste va gravid senast juli.
    Första barnet tig 3 försök o andra tog på första.
    Ja vi får se, bara o hålla tummar o tår :)

• novsep

Vi har ju två barn, yngsta är född 10/10-12 och för att behåll samma fp så måste vi senast vara gravida i juli.
    Sen vill vi absolut ha ett barn till så det hänger inte enbart på fk såklart men det skulle underlätta om jag fick samma fp.
    Längtar såå mycket nu :)

Att föda barn utomlands öste vara lite nervöst eller?

• novsep

Åååååh va jag längtar till april, känns som om tiden står stilla!!
    Vi har en son född nov och en dotter född okt ( båda gick över tiden ca 2,5).
    Det kommer säkert att bli lite besvärligt när det handlar om åldersgränser men i övrigt så tror jag inte det är något bekymmer för dom.
    Jag är så lycklig över att ha fått två underbara barn så jag tycker inte att deras födelsemånad spelar så stor roll.

• novsep

spännande chiqita, håller tummarna!!

Har nog missat lite, men är det fler som ska försöka få till ett tredje barn?8

• novsep

Chiqita: åh va spännande! Jag har samma problem, oregelbundna OCH långa!! Kan variera på två veckor!
    Va roligt att vinbär fler som försöker till en tredje, inte utan att jag är lite nervös!

Svar på tråden Så var planerna igång för en trea 2015 :-)