• jessmess

Någon mer gravid som bor nordväst om Stockholm som söker nya vänner?

Är gravid i v.33 och söker nya vänner nordväst om Stockholm! Har bott i Stockholm i några år och skulle gärna vilja få kontakt med andra gravida :) Är 25 år, bor tillsammans med min fästman och vår lille katt. Har pluggat på universitetet de senaste åren och jobbat en del i butik. Är social, lugn och glad såklart! :) Har gjort avbrott i studierna samt i arbetet och går bara här hemma och lunkar tills det är dags för den stora dagen! Skulle vara trevligt att träffa någon för att fika, äta god mat eller bara slappa och prata om det kommande livet.. eller gnälla om gravidkrämpor ;)

• Svar på tråden Någon mer gravid som bor nordväst om Stockholm som söker nya vänner?
  • jessmess
    Natalie87 skrev 2013-11-27 16:57:06 följande:
    Hej tjejer!
    Hur mår ni?
    Ska träffa ett par tjejer från en annan tråd på lördag. Vi ska antagligen till något fik i Sundbyberg. Ni får gärna följa med om ni vill =)
    Hej! Skulle gärna följt med, men ska på julmarknad imorgon på Skansen. Får se hur långt man orkar gå runt :P
  • jessmess
    BabyGurl87 skrev 2013-11-27 20:37:09 följande:
    Här är allt bra och det rullar på hyffsat bra iaf :)
    Skulle vara kul men får troligtvis besök på lördag..
    Hur långt har ni kvar av graviditeten nu? :)

Ca två veckor kvar :O Herregud.. Jag kan inte fatta att jag snart har min lilla bebis. Hur mår ditt lilla knyte? :)
  • BabyGurl87
    jessmess skrev 2013-11-29 15:45:53 följande:

Ca två veckor kvar :O Herregud.. Jag kan inte fatta att jag snart har min lilla bebis. Hur mår ditt lilla knyte? :)
    Ja nu är det verkligen inte långt kvar :) får tänka Max 4 veckor till sen har du skatten :)

Jora min lilla tös mår bra, snart väger hon 2 kilo :) är dock inte så bra på att äta själv men det kommer förhoppningsvis snart.. :)
  • HannaWa

Hej,

Jag är relativt nyinflyttad i Stockholm och väntar mitt första barn nu i mars. Jag skulle gärna vilja träffa några andra gravida, om intresse finns.

• Natalie87
    HannaWa skrev 2013-12-08 17:43:42 följande:
    Hej,

Jag är relativt nyinflyttad i Stockholm och väntar mitt första barn nu i mars. Jag skulle gärna vilja träffa några andra gravida, om intresse finns.
    Hej och välkommen hit =) Var i Stockholm bor du?
    Vi har inte lyckats träffas någon gång ännu men vill gärna göra det. Jag går på mammaledighet på fredag så då har jag all tid i världen =)
  • Natalie87
    BabyGurl87 skrev 2013-12-08 19:19:19 följande:
    Hej flickor! Hur går allt för er?
    Inte långt kvar nu för vissa :)
    Det går bra här. Sista arbetsveckan, känns helt overkligt. Börjar bli svårare att hitta en bekvän sitt och liggställning men annars rullar allt på.
    Hur är det mer er, har ni fått komma hem än? Blev det Isabell förresten?
  • BabyGurl87
    Natalie87 skrev 2013-12-09 11:21:53 följande:
    Det går bra här. Sista arbetsveckan, känns helt overkligt. Börjar bli svårare att hitta en bekvän sitt och liggställning men annars rullar allt på.
    Hur är det mer er, har ni fått komma hem än? Blev det Isabell förresten?
    Ok skönt att va ledig snart men jobbigt att hitta bekväma sätt att sitta och ligga på... Men så är det och om inte alldeles för lång tid är det förhoppningsvis över :)

Jupp det blev en Isabell :)

Har varit hemma i snart 2 veckor och det känns väldigt bra än att vara på sjukhuset :) dock har vi fått åka in 3 gånger då hon dragit ut sonden! Men förhoppningsvis blir hon av med den snart! Hon kommer nog fortfarande vara inskriven i minst 2 veckor till! Och hemsjukvård har vi fortfarande :)
  • j3nnyy

Åh vad skönt med sista jobbveckan! Jag jobbar iofs bara fram till 27/12 men då e de ändå långt kvar tills bebisen kommer :(

Isabell är så fint namn! Vi har pratat om Isabella till våran tjej o sen har vi några andra förslag så får se vad det är som kommer ut.
    Är de någon av er som vart på vattengympa? Tänkte om jag skulle ge mig på de när jag e hemma sen :) såg att dom har de i bro simhall

Svar på tråden Någon mer gravid som bor nordväst om Stockholm som söker nya vänner?