Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Lycka till Helisa!!
Helisa, Spännande ... Med dessa tidiga test! Jag har svårt art hålla mig, men imorgon blir det för min del. Känner inget, hoppet svagt.
Hur gick det Helisa? Jag testar imorrn!! Pirr!! Kram
NinaCamilla - fy vilken otur!! Kram
Grattis Helisa!!!!
Hej tjejer! Inget plus här Jätteledsen men vi har ju en liten prinsessa sen förut så lika ledsen som jag blev för vid minus är omöjligt att bli. Drömmen om ett helsyskon till henne är däremot krossad. Nåväl, det får bli syskon på annat sätt istället. Nu satsar vi på adoption istället. Har officiell td på söndag så ska såklart testa även då men det krävs nog ett mirakel för att ska visa annorlunda. Kram och lycka till för er alla andra!!
Villsågärna, vad sorgligt! Spelar ingen roll att vi har barn, sorgen över det hopp och längtan som ej blir är ju lika stor. Jag har inte koll, vilket ÄD försök är det ni gör/gjort nu? Ni vill inte försöka fler gånger?