• Jenkis

Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014

Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.

Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår. 

• Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
  • Helisa
    När ni åker iväg för ET, kan ni tänka er att köpa en leksak till barnet ni hoppas på? Eller skulle ni avstå för att det ännu är för osäkert om det verkligen går bra i slutänden?
  • villsågärna38

Hur går det för er alla? Vi gör FET på torsdag så idag började jag med Lutinus. Hoppas ni mår bra! Håller tummarna för er alla som är på g. Kram Ps. Om det är nån som mår dåligt av Progynonet så kan jag rek plåster man byter var tredje dag istället. Är visst så att inte alla tar upp östrogen så bra och jämt i tarmen.

• Jojjo77
    villsågärna38 skrev 2013-12-03 23:21:07 följande:
    Hur går det för er alla? Vi gör FET på torsdag så idag började jag med Lutinus. Hoppas ni mår bra! Håller tummarna för er alla som är på g. Kram Ps. Om det är nån som mår dåligt av Progynonet så kan jag rek plåster man byter var tredje dag istället. Är visst så att inte alla tar upp östrogen så bra och jämt i tarmen.
    Vad spännande! Lycka till!

Jag kör fortfarande min testcykel. 4:e veckan med en massa hormoner...Tungan ute
  • villsågärna38

Ja jättespännande!! Börjat må så himla illa bara. Tror det är Lutinusen. Aldrig mått såhär innan utan att vara gravid el mgsjuk. Är ju inte det första och hoppas inte det senare med tanke på em. Ska be om de vanliga progesteronvaggisarna idag. Hur mår du? Det är ju inget vidare med hormonerna. Kram

• Jenkis
    villsågärna38 skrev 2013-12-03 23:21:07 följande:
    Har inte hört ett ljud, men hoppas att de hör av sig innan juluppehållet... Är ju sugen på att höra hur planeringen ligger för oss.

Först lät det som att vi skulle börja spraya i december för att få donationen i januari. Nu börjar jag allvarligt tro att spraystart inte kommer bli förrän i slutet av januari eller början av februari. Alltså att donationen sker i mars. Helt plötsligt känns det som en evighet dit... Men det är ju som det är. Inget vi kan styra över. Men som sagt, det vore skönt att veta.
  • villsågärna38

Fy va jobbigt Jenkis!!! Hör av dig vet jag och fråga. Då kanske du kan få nåt preliminär besked iaf? Februari låter ju väldigt sent. Hoppas verkligen inte du behöver vänta tills dess!! Kram

Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014