Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Härligt Helisa! Samma dag har jag inskrivningssamtal på Bm :)
Hoppas det går fint, Fertilitetsresa!
Jag köpte present nu vid färskförsök
Hur går det för er alla? Vi gör FET på torsdag så idag började jag med Lutinus. Hoppas ni mår bra! Håller tummarna för er alla som är på g. Kram Ps. Om det är nån som mår dåligt av Progynonet så kan jag rek plåster man byter var tredje dag istället. Är visst så att inte alla tar upp östrogen så bra och jämt i tarmen.
Ja jättespännande!! Börjat må så himla illa bara. Tror det är Lutinusen. Aldrig mått såhär innan utan att vara gravid el mgsjuk. Är ju inte det första och hoppas inte det senare med tanke på em. Ska be om de vanliga progesteronvaggisarna idag. Hur mår du? Det är ju inget vidare med hormonerna. Kram
Fy va jobbigt Jenkis!!! Hör av dig vet jag och fråga. Då kanske du kan få nåt preliminär besked iaf? Februari låter ju väldigt sent. Hoppas verkligen inte du behöver vänta tills dess!! Kram