-
-
Vi hör till AVA i Riga. www.avaclinic.lv
9 november ska jag börja med Estrofem (Progynon).
Jag var inne på att köpa medicinerna i Sverige men sen blev det plötsligt lite bråttom så jag beställde dem från Riga. DHL ringde och sa att paketet blivit stoppat i tullen. Jag ringde massor av telefonsamtal utan att få någon klarhet i det hela. Den typen av spänning kan jag klara mig utan. Blev väldigt lättad när det löste sig efter några timmar. -
camillab74 skrev 2013-10-20 20:13:11 följande:Vågar inte hoppas..... har inga som helst gravsymtom.
Håller tummarna för dig!
Hoppas detta kan vara hoppingivande:
Hur kan det kännas att vara gravid?
Det kan kännas på tusen olika sätt. Vissa känner ingenting, andra kan bli ömma i brösten, vissa känner molande värk i magtrakten m.m.
-
Tack för lyckönskningar. Kan behövas.
-
Lycka till! Jag håller tummarna! Önskar dig kraft och ork att hålla hoppet uppe!Tom kartong skrev 2013-10-30 08:52:37 följande:Vi har gjort sex insättningar med donerade ägg från tre olika donatorer, ingen har lett till graviditet. Nu har vi två embryon kvar i frysen, ett femdagars som ska sättas in på tisdag och ett sexdagars. Jag önskar så att det fanns något vi kunde göra, men läkarna säger varje gång att vi bara ska vänta och se. Det är svårt att tro att det någonsin kommer att fungera... Vi håller tummarna för att det blir sjunde gången gillt (eller elfte totalt). Lycka till alla!
-
På måndag börjar jag med Estrofem (2 mg) och Fraxiparine-sprutor (förebyggande mot blodpropp). Är INTE van vid att ge mig själv sprutor, men det får gå. Bör inte vara alltför svårt.
-
Efter lite fördröjning är det snart dags. ET 9/12!
-
Hoppas det går fint, Fertilitetsresa!
-
När ni åker iväg för ET, kan ni tänka er att köpa en leksak till barnet ni hoppas på? Eller skulle ni avstå för att det ännu är för osäkert om det verkligen går bra i slutänden?
-
Skönt att du mår bättre!Vi åker iväg till Riga imorgon. ET 9/12. Har kommit hem från jobbresa ikväll. Med tanke på alla inställda tåg är jag väldigt lättad att jag inte fastnat på fel ort.