Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Ska till instituto bernabeu i Alicante, Spanien nästa vecka för ett första besök. Hoppas på att få göra ET innan året är slut. Blir våran tredje gång, så hoppas på tredje gången gillt ;)
Hej alla här. Vi kommer att åka till IVI Valencia till 2-10-13 för första besök. är det några som känner till IVi? Idag gjorde alla nödvändiga blodprover. Gick på 2000 kr. Några råd eller tips? vill gärna hänga me er här och kan vara stöd förvarandra. Kramtill er alla.
Hej Jenkis. Vet inte vad jag kan säga om psyket. Är så otålig så det är svårt att beskriva. Har försökt att läsa igenom alla tråd här om IVI och känns rätt val för oss. Sen kan vara olika känsla för olika patienter/ personer. Vill så gärna lyckas.
Tack för att du ger mig råd. Vilken klinik går du/ ni på? Tråkigt att det inte gick hela vägen för er, men det kommer en glädje dag för oss alla. Kram till alla här.
En till som väntar. Hoppas på att det är vår tur till våren. Kön är lång...
Hej!
Jag är ny här på forumet och vill gärna dela med mig och bolla med andra i samma sits som har svårt att få sitt efterlängtade barn. Gjort min första äggdonation (med min sambos spermier) nu i oktober, Fertilitetskliniken i Ballerup Danmark. 2013-10-10 sattes 2 befruktade ägg in i mig, nu på fredag 2013-10-25 ska jag ta HCG prov, är sååå nervös. Vågar inte hoppas..... har inga som helst gravsymtom.