Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Det verkar vara lite stiltje här för tillfället.
Någon som hört något mer om sin behandling?
Någon som kommit en bit?
Själv väntar jag på att de förhoppningsvis ringer i december.
Jag går ju i väntans tider igen efter - i oktober. Kör på med hormonbehandling cykelvis tills de ringer ingen från Danmark, räknar m till våren 😃 sen håller jag med på att skicka in till F-kassan för ersättning av vården ÄD i Damnark. Man har ju rätt att söka ersättning för vård i annat land. Hoppas vi får tillbaka pengar. Någon av er som sökt ersättning i efterhand?
Camillab74: om Danmark kan erbjuda öppen donator, så är chansen för ersättning i efterhand stor. För tillfället ersätter FK bara för öppna donationer (Finland och Island). Jag har fått ersättning för ÄD i Finland 2012.
/Dustpuppy
Dustpuppy: Donatorn jag hade ny var anonym men på klinikens hemsida står det att man kan vara så kallad öppen donator om man vill. Hoppas att det går igenom. Kan man få flera ersättningar från FK om flera försök misslyckas, vet du nåt om det? Blev du gravid genom ÄD och isåfall på vilket försök? /Camillab 74
Hittade en gammal tråd om olika behandlingsvarianter inför äggdonation, som kanske kan vara intressant.
www.familjeliv.se/Forum-7-147/m46396353.html