Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Hur mår du Helisa? Jag är på RD 11 och har tyvärr inga symtom alls men å andra sidan säger det ju ingenting Håller med Jenkis om att man ska göra det som känns rätt. Däremot tror jag efter att ha ruvat totalt 13 ggr, både ivf och ÄD att det absolut viktigaste för att bli gravid är embryokvaliteten och ev tilläggsmediciner om man kan misstänka immunologiska problem alt har en historia med missfall. Det var när jag började med cortison och fragmin som jag äntligen fick behålla en graviditet hela vägen och då vilade jag komiskt nog inte alls som jag gjort innan för vi hade liksom gett upp och trodde aldrig det skulle gå vägen. Håller iaf tummarna jättehårt för dig och hoppas vi blir gravida nu!! Kram
Ruvardag 5... Jag känner inte något heller. Blir lite yr en 30min efter intag avyrselbollarna. Men för övrigt mår jag såååå mycket bättre än vid första försöket. Då var jag medvetslös, typ zombie. Nu kan jag ut och gå promenad med hundar utan att känna en nära döden upplevelse av utmattning. Knaprar prednisolon varje dag 5mg motsv. Fragmin var morgon och ett pyttepiller för ämnesomsättningen, tror det sista gör susen för mig.
Håller tummarna för er Helisa och Redan!! Vad är det du tar mer för ämnesomsättningen Redan47? Jag tar bara prednisolon men det hjälper def till att pigga upp så man slipper zombiegrejen. Skönt!! Molvärk här idag. RD 12... Så pirrigt. Tänkte testa på onsdag. Gulp!!!
Rd 12!!! Jag skulle spricka av nyfikenhet! Jag testade dag 8 första gången! Clearblue digital är känslig från 17hcg.