• Snowsee

Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!

Hej!
    Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
    - växande magar
    - ultraljud
    - sånt vi handlar till oss eller bebis

Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)

• Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
  • Baby Doll

Hej!
    Jag är i vecka 35 + 2 idag och igår började slemproppen gå, idag kom det ut mer.

Jag har aldrig märkt att den gått vid tidigare graviditeter så jag undrar undrar hur det har varit för er??
    Jag har hört att det kan sätta igång förlossningen ganska snabbt, men också att det kan dröja några veckor.
    Har ni erfarenheter kring det?

Let me know!
    (Kan tillägga att jag fött 4 av 5 barn prematurt)

www.mybabydolls.blogg.se

• lillarnold

Börjar bli en fin rund snart kanonkula. V33+4. Magen blir större men jag blir överlag lite mindre så jag är nog ändå rätt nöjd med det hela än så länge :p

• Bosco
    Baby Doll skrev 2014-04-11 22:22:25 följande:

Hej!
    Jag är i vecka 35 + 2 idag och igår började slemproppen gå, idag kom det ut mer.

Jag har aldrig märkt att den gått vid tidigare graviditeter så jag undrar undrar hur det har varit för er??
    Jag har hört att det kan sätta igång förlossningen ganska snabbt, men också att det kan dröja några veckor.
    Har ni erfarenheter kring det?

Let me know!
    (Kan tillägga att jag fött 4 av 5 barn prematurt)

www.mybabydolls.blogg.se

Med mitt första barn så gick det en rejäl slempropp (sen inget mer) och så tog det kanske 2,5 veckor innan bebis kom ut. Denna graviditet så har jag haft lite slem som kommit ut i en veckas tid, ibland med lite brunt med...så jag vette tusan om det är nåt på gång eller om det kanske håller på så här tiden ut Födde första i 35+2 och är idag 35+4.
  • Wimsy

Idag har vi avslutat bebisens rum med målning och wallies. Nu får jag äntligen börja inreda med möbler, gardiner, mattor och allt annat!!

• Wimsy

Idag har vi kört tvättrace av alla kläder *phu* - har visst köpt på oss en del...

• körsbär01
    Wimsy skrev 2014-04-13 18:43:52 följande:
    Idag har vi kört tvättrace av alla kläder *phu* - har visst köpt på oss en del...

Vad mysigt enligt mig, älskar att hålla på å pyssla å greja till bebisen
Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!