Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
Hej!
Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
- växande magar
- ultraljud
- sånt vi handlar till oss eller bebis
Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)
Hej!
Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
- växande magar
- ultraljud
- sånt vi handlar till oss eller bebis
Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)
Hej!
Jag är i vecka 35 + 2 idag och igår började slemproppen gå, idag kom det ut mer.
Jag har aldrig märkt att den gått vid tidigare graviditeter så jag undrar undrar hur det har varit för er??
Jag har hört att det kan sätta igång förlossningen ganska snabbt, men också att det kan dröja några veckor.
Har ni erfarenheter kring det?
Let me know!
(Kan tillägga att jag fött 4 av 5 barn prematurt)
www.mybabydolls.blogg.se
Börjar bli en fin rund snart kanonkula. V33+4. Magen blir större men jag blir överlag lite mindre så jag är nog ändå rätt nöjd med det hela än så länge :p
Hej!
Jag är i vecka 35 + 2 idag och igår började slemproppen gå, idag kom det ut mer.
Jag har aldrig märkt att den gått vid tidigare graviditeter så jag undrar undrar hur det har varit för er??
Jag har hört att det kan sätta igång förlossningen ganska snabbt, men också att det kan dröja några veckor.
Har ni erfarenheter kring det?
Let me know!
(Kan tillägga att jag fött 4 av 5 barn prematurt)
www.mybabydolls.blogg.se
Idag har vi avslutat bebisens rum med målning och wallies. Nu får jag äntligen börja inreda med möbler, gardiner, mattor och allt annat!!
Här är walliesväggen färdig också
Wimsy, vilken fin vägg!!
Idag har vi kört tvättrace av alla kläder *phu* - har visst köpt på oss en del...
Vecka 33+1:)