• Snowsee

Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!

Hej!
    Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
    - växande magar
    - ultraljud
    - sånt vi handlar till oss eller bebis

Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)

• Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
  • Högskola
    bobmo
    Snygg tröja! Skrattande å vilken behändig mage!
    min mage är tydligen liten verkar det som på folks kommentarer, men jag känner mig ändå som en flodhäst i ett kassaskåp typ. 

Nawifa, sååå söt! Även om jag i teorin vet att det ligger en sådan där liten knodd där inne så klarar jag ändå inte av att föreställa mig riktigt. Känns så overkligt (trots att han rör sig mest helatiden!)
    Hoppas det går bra för er med allting!
  • förväntansfull2014
    Nawifa skrev 2014-04-09 07:15:07 följande:
    Vad fina ni är. Jag saknar magen. Här är vår Alicia 34+2 veckor idag om ni vill se hur ers små ser ut nu :) hon har strl 44 i kläder och ser ut som en miniatyr av en nyfödd.

Helt otroligt att det är en riktigt bebis kvar i magen. Helst när man ser din söta sessa. Har hon verkligen fått plats i magen Hur går det annars för er?
  • förväntansfull2014
    Snowsee skrev 2014-04-09 10:36:26 följande:
    Vecka 37 idag. Tror att magen börjat sjunka....

Tycker nog likadant när man ser de äldre bilderna. Känns det lättare för dig?
  • Snowsee
    förväntansfull2014 skrev 2014-04-09 12:03:03 följande:

Tycker nog likadant när man ser de äldre bilderna. Känns det lättare för dig?
    Andningen är kanske ngt lättare men trycket neråt är enormt. Känns som en melon mellan benen. Dessutom är foglossningen 10 ggr värre idag än igår konstigt nog.

Hur känner du?
  • MadeleineH
    Vad fina ni är. Jag saknar magen. Här är vår Alicia 34+2 veckor idag om ni vill se hur ers små ser ut nu :) hon har strl 44 i kläder och ser ut som en miniatyr av en nyfödd.
    Lilla finingen!
  • förväntansfull2014
    Snowsee skrev 2014-04-09 14:56:02 följande:
    Andningen är kanske ngt lättare men trycket neråt är enormt. Känns som en melon mellan benen. Dessutom är foglossningen 10 ggr värre idag än igår konstigt nog.

Hur känner du?

Usch, melonkändlan mellan benen är ju inge kul... Alltid något Här känns det ok, började i förrgår att känna lite tryck uppåt först nu.
  • Sidnye

Roligt att du delar med dig av bilden på Alicia. Det är himla svårt att föreställa sig att man har en så färdigbakt bebis i magen! :)
  • mor till en väntan för nr2

Vecka 37 tungt o jobbigt nu!

Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!