Inlägg från: Högskola |Visa alla inlägg
  • Högskola

Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!

Vilka fina magar ni har! Solig Och härligt med UL bilder!
    Själv är jag bara allmän svälld och UL blir att vänta på tills i december!  

• Högskola
    Kurrydutt skrev 2013-12-01 17:45:58 följande:
    Oj vilka maga ni har allihop. Fina! :) Själv går jag in i v 19 imon men tycker inte det såna knappt nånting.

På mig syns det inte mycket alls heller, nästan så jag blir orolig. Skönt att de inte bara är jag iaf. :)
  • Högskola

Syns lite på magen nu, men inte så pass att jag kunnat föreställa mig att det låg en 15 cm gymnast där inne! Bilderna blev lite hur som helst men de syntes att det var en frisk liten bebis där inne som vinkade och höll på. v.18+2 är bilden i från.

Jag kan bara se 1/3 av de bilder som har lagts upp här. Varför är det så?
  • Högskola
    bSandy skrev 2013-12-12 11:51:21 följande:
    Här är min lilla mage och bild på vår flicka, ska ikväll gå ut "officiellt" på fb (även om de flesta vet) och det blir med denna bild :)
    *testar om jag kan se bilden när jag citerar ditt inlägg* Glad
  • Högskola

Men! Jag blir tokig av att inte kunna se nå bilder!!
    Endast 3 av de senast 14 inlagda bilderna kan jag se!
    Har provat via telefonen (android) och med annan webbläsare men icke. Skrikandes

• Högskola

Super bra att du har mailat!!

Men det är ju från datorn också.. jag sitter nästan bara vid datorn förutom nu när jag ligger och irriterar mig över att som vanligt när sambon är borta, vakna vid tre och ha svårt att somna.

Från android så ser jag precis samma bilder via mobilen som via datorn dvs baby dolls och madams. Inga andra går att se.

Hoppas att dom hittar felet! :)

• Högskola

Vilka fina magar!!

Det syns på mig nu i v.23 men liknar snarare en "ballong mage" än en gravidmage.

• Högskola

Har ätit p-piller sedan jag var ung, så trodde det skulle dröja.
    Vi slutade med det innan sommaren och tänkte att det hade varit passande i våran livsplanering med ett barn till våren/början av sommaren, börjar ändå känna att jag börjar bli äldre och "rätt läge" verkar aldrig infinna sig.
    Så vi tänkte att de är värt att testa, trodde inte riktigt på att det skulle gå egentligen men vid andra ÄL så tog det sig, helt otroligt och trodde likt Körsbär01 att det nog inte skulle gå...
    Tänkte att spår efter p-pillren i kroppen skulle sabba någonting (nojig). Men de verkar som att de är en fullt frisk och pigg liten ärta i magen och jag är nästan fortfarande i lite små chock till och från över att vi ska få ett barn och att det har gått så bra allting!
    Är uppväxt med många omkring mig som inte kunnat få barn så det är verkligen ingenting jag tagit för givet även om det kanske låter lite så med vår "planering".

"Barn skaffar man inte, barn får man.."
Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!