Inlägg från: Högskola |Visa alla inlägg
  • Högskola

Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!

Defeatris.  haha! Vilken underbar kommentar!  Fick mig att skratta högt! :D

Å jättefina magar ni har allihop!

• Högskola
    lillarnold skrev 2014-02-05 18:25:13 följande:
    V 24+2 + ca 5kg.. Ser så nätt ut på bilden men känner mig gigantisk haha.. Det är skönt att det iaf framgår att det är bebis och inte för många semlor i magen. Ser nog större ut i kläder tror jag. Och typ när jag sitter ner :p
    Iaf för egen del och för många anda å så har vi ju både mage och "mage" eller va man ska säga, så de kanske inte är så konstigt att din ser mindre ut när de bara är "en". Flört

Förvisso ser min liten ut å men de är nog mer för att knoddis har pressat in sig väldigt långt bak mot ryggen, så det som syns utåt är nästan mer den "vanliga magen" som tryckts ut Tungan ute
  • Högskola

Äntligen har jag lyckats få till en bild också!
    v. 32 och nu syns de allt att jag inte bara ätit för mycket! Solig Känns himla mysigt!
    får fortfarande höra att magen är liten men enligt BM så är måttet precis i mitten av kurvorna så det känns bra. Glad
  • Högskola
    körsbär01,  visst är det härligt att äntligen känna sig gravid! Även om jag haft diverse symptom och lillskrutten far omkring där inom som någon slags atlet så är de först nu när de verkligen syns som jag känner att jag fått "gravid glow". Solig

Maroschka,    Fantastiskt Fint!  Är det svårt?  Jag kan göra sådana där fyrkanter, eller ja, kunde förut iaf men de lär väl inte vara så svårt. Men att virka ihop dem sen? Är de krångligt? Hade du nå mönster eller går de att googla fram kanske. Går de att tvätta "garnerna" innan så de inte riskerar att bli dassiga sen? Jag vet inte om jag kommer ta mig för, men jag tycker verkligen att färgsättningen och allt var super fint så om jag i praktiken gör en sådan där är risken stor att ditt verk blir kopierat! Skrattande

Jag blev överlag otroligt inspirerad av allt ni sytt och gjort i ordning. Om skutten håller sig inne i magen till beräknat datum så kommer jag att ha 1,5 månad på mig att boa, pyssla och njuta av allt sådant som man kan göra när man är själv!  Lapptäcke/filt står helt klart på mitt schema för pyssel! Glad

Ni som vet, amningskudde är det någonting att lägga energi på? Och är de någonting man ska tänka på? (ordentligt stoppad eller så).
  • Högskola

snowsee, du får verkligen uppdatera här efter att du prata med BM! 
    Ser och låter inte det minsta bekvämt.
    vilken vecka är du i nu?

• Högskola
    Allt sker till det bästa.
    Bebis är nog så nyfiken och orkar inte vänta längre för att få se vilka hens föräldrar är! Glad
    Lycka till!!
  • Högskola

Isabellas, vilken nätt och behändig mage!! Min är också rätt liten (men ligger ändå i mitten av de där kurvorna) å jag håller tummarna för att der håller i sig.

• Högskola

Nawifa, vilken fantastiskt vacker bebis! Nog för att alla bebisar är söta men den där lilla guldklimpen va det något extra med!

• Högskola
    bobmo
    Snygg tröja! Skrattande å vilken behändig mage!
    min mage är tydligen liten verkar det som på folks kommentarer, men jag känner mig ändå som en flodhäst i ett kassaskåp typ. 

Nawifa, sååå söt! Även om jag i teorin vet att det ligger en sådan där liten knodd där inne så klarar jag ändå inte av att föreställa mig riktigt. Känns så overkligt (trots att han rör sig mest helatiden!)
    Hoppas det går bra för er med allting!
  • Högskola

EMPT,  guu vilken hel härlig bild!!!
    Snacka om badboll! Solig

Superhärliga magar ni har allihop!
    Så himla kul att kolla i den här tråden och se hur det utvecklas för alltihop och hur mycket det kan variera. Har verkligen känns skönt dessutom när jag får kommentarer om magen av omgivningen att jag har den här sidan att referera till (om inte hade jag nog blivit orolig i början då alla sa att man va så liten). Så jag är verkligen tacksam för den här tråden!. Drömmer

• Högskola

Vilka fina bebisar! Stort Grattis till oss!

Ja tänk msemse va fort vi förlåter! Helt galet egentligen :-P .. å hon är jättefin din lilla Matilda!

Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!