• Snowsee

Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!

Hej!
    Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
    - växande magar
    - ultraljud
    - sånt vi handlar till oss eller bebis

Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)

• Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
  • Erika 146
    SnowAngel skrev 2014-04-14 18:28:20 följande:
    Ser ni någon skillnad, isåfall vad? :)

Tycker den ser lite toppigare och något lägre ut till höger :) fin mage iaf! Påminner om min egen :D
  • SnowAngel
    Erika 146 skrev 2014-04-14 21:09:44 följande:
    Tycker den ser lite toppigare och något lägre ut till höger :) fin mage iaf! Påminner om min egen :D
    Tack :) gillar magen börjar dock bli tungt... ;) men snart så hoppas vi att få träffa våran lilla kotte :)

Mamma tyckte med att den sjunkit lite.. Och i helgen har jag haft vad vi tror är förvärkar..
  • Erika 146

Jag håller med SnowAngel, tungt är det. Började kännas av mer förra veckan, orkar ännu mindre och får ont i hälarna, ischias och rygg fortare. Det msn orkat med i hushållsarbete på en dag får ja sprida ut på minst två.
    Hur kändes dessa förvärvar?
    Jag upplever iaf nu att jag har mera sd sen ett par dagar, de gör mig inget men man blir lite funktionshindrad

• Defeateris

Upplever nästan magen som ännu mindre denna veckan än förra (som i sin tur såg betydligt mindre ut än veckan innan...) Det är tur att jag känner Pricken ungefär mer eller mindre konstant så jag behöver inte vara så orolig för att hen inte lever i alla fall.. ;) Får väl se hur SFmåttet ser ut idag och ska på TUL imorgon så..

• snorkan
    Defeateris skrev 2014-04-15 07:16:30 följande:
    Upplever nästan magen som ännu mindre denna veckan än förra (som i sin tur såg betydligt mindre ut än veckan innan...) Det är tur att jag känner Pricken ungefär mer eller mindre konstant så jag behöver inte vara så orolig för att hen inte lever i alla fall.. ;) Får väl se hur SFmåttet ser ut idag och ska på TUL imorgon så..

Njae svårt att se, men jag tycker nog den blivit lite större:)
  • Defeateris
    snorkan skrev 2014-04-15 08:01:36 följande:

Njae svårt att se, men jag tycker nog den blivit lite större:)
    Tja, SFmåttet hade gått från 32 till 33 så.. =)

• SnowAngel
    Erika 146 skrev 2014-04-15 00:53:54 följande:

Jag håller med SnowAngel, tungt är det. Började kännas av mer förra veckan, orkar ännu mindre och får ont i hälarna, ischias och rygg fortare. Det msn orkat med i hushållsarbete på en dag får ja sprida ut på minst två.
    Hur kändes dessa förvärvar?
    Jag upplever iaf nu att jag har mera sd sen ett par dagar, de gör mig inget men man blir lite funktionshindrad smile5.gif

Va hos BM idag hon sa med att det är förvärkar :)

Dem känns typ som väldigt kraftig mensvärk som börjar i toppen av livmodern och fortsätter neråt.. Så kommer dem o går lite då och då, min har kommit framför allt om jag vart igång mycket, och på kvällarna.. :/ lite svårt att försöka somna då.. :/ och inte super kul när man kört bil..
  • Erika 146
    SnowAngel skrev 2014-04-15 18:18:10 följande:
    Va hos BM idag hon sa med att det är förvärkar :)

Dem känns typ som väldigt kraftig mensvärk som börjar i toppen av livmodern och fortsätter neråt.. Så kommer dem o går lite då och då, min har kommit framför allt om jag vart igång mycket, och på kvällarna.. :/ lite svårt att försöka somna då.. :/ och inte super kul när man kört bil..
    Bra då vet jag hur de ska kännas och vad jag har framför mig :)
    Tycker mina sammandragningar också kommer i tid och otid, just de där med att köra bil inne i stan när magen blir stenhård, man kommer inte år att ratta lika "smidigt" :P
  • SnowAngel
    Erika 146 skrev 2014-04-15 19:38:42 följande:
    Bra då vet jag hur de ska kännas och vad jag har framför mig :)
    Tycker mina sammandragningar också kommer i tid och otid, just de där med att köra bil inne i stan när magen blir stenhård, man kommer inte år att ratta lika "smidigt" :P
    Kört både i stan (Gbg) och hemma på landet, och hos oss får vi backa upp för en gött brant backe som är ca 50m eller backa ner, inte helt lätt varje gång att ha koll på allt runt omkring ^^
Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!