Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
Hej!
Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
- växande magar
- ultraljud
- sånt vi handlar till oss eller bebis
Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)
Hej!
Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
- växande magar
- ultraljud
- sånt vi handlar till oss eller bebis
Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)
Ser ni någon skillnad, isåfall vad? :)
Jag håller med SnowAngel, tungt är det. Började kännas av mer förra veckan, orkar ännu mindre och får ont i hälarna, ischias och rygg fortare. Det msn orkat med i hushållsarbete på en dag får ja sprida ut på minst två.
Hur kändes dessa förvärvar?
Jag upplever iaf nu att jag har mera sd sen ett par dagar, de gör mig inget men man blir lite funktionshindrad
Upplever nästan magen som ännu mindre denna veckan än förra (som i sin tur såg betydligt mindre ut än veckan innan...) Det är tur att jag känner Pricken ungefär mer eller mindre konstant så jag behöver inte vara så orolig för att hen inte lever i alla fall.. ;) Får väl se hur SFmåttet ser ut idag och ska på TUL imorgon så..
Jag håller med SnowAngel, tungt är det. Började kännas av mer förra veckan, orkar ännu mindre och får ont i hälarna, ischias och rygg fortare. Det msn orkat med i hushållsarbete på en dag får ja sprida ut på minst två.
Hur kändes dessa förvärvar?
Jag upplever iaf nu att jag har mera sd sen ett par dagar, de gör mig inget men man blir lite funktionshindrad