• Snowsee

Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!

Hej!
    Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
    - växande magar
    - ultraljud
    - sånt vi handlar till oss eller bebis

Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)

• Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
  • körsbär01
    Erika 146 skrev 2014-04-20 20:17:35 följande:
    V.35 idag, dragit på mig en del vätska nu då mina fotknölar knappt syns. Ont i hälar och kramp i skinkorna när jag går och har i några dagar haft mer tryck neråt, hoppas bebis börjar gro in sig för fixering :)

Fin mage! Mina fötter är oxå så svullna nu efter påskens fina väder! Lite läskigt med prinskorvs tår
  • Högskola

EMPT,  guu vilken hel härlig bild!!!
    Snacka om badboll! Solig

Superhärliga magar ni har allihop!
    Så himla kul att kolla i den här tråden och se hur det utvecklas för alltihop och hur mycket det kan variera. Har verkligen känns skönt dessutom när jag får kommentarer om magen av omgivningen att jag har den här sidan att referera till (om inte hade jag nog blivit orolig i början då alla sa att man va så liten). Så jag är verkligen tacksam för den här tråden!. Drömmer

• Baby Doll

Vilka härliga magbilder!

BARA 1 DAG KVAR så får vi äntligen träffa våran efterlängtade lille bebis!!!
    Imorgon ska jag in på igångsättning och blir därmed 6-barnsmamma!

www.mybabydolls.blogg.se

Helt galet att ha ett datum klart när man får träffa sin bebis, samtidigt jätte spännande!
    Vore jätte kul om ni följde oss på denna resa, ännu en ny familjemedlem föds.
    Kika in på bloggen, jag uppdaterar ofta och med mycket bilder! ;)

Jag & Babykulan

Och alla 5 härliga syskon som bebis får <3

www.mybabydolls.blogg.se
    5 småttingar i åldrarna 1-5 år & gravid www.mybabydolls.blogg.se
  • Erika 146
    körsbär01 skrev 2014-04-20 21:30:38 följande:

Fin mage! Mina fötter är oxå så svullna nu efter påskens fina väder! Lite läskigt med prinskorvs tår
    Tack! hihi ja mina är med som prinskorvar ^^, får även spola händerna i kallvatten mitt i natten när jag är uppe på toa... De är så svullna att de ömmar när man knyter dom :-P

Idag har jag och mannen storstädat och du kan ju tänka dig hur händer och fötter såg ut efter de! Fick nästan inte av städhandskarna haha

Nu är det rent och fint och lätt att hålla efter tills liten vill titta ut :)
  • carlia
    Baby Doll skrev 2014-04-22 12:47:57 följande:

Vilka härliga magbilder!

BARA 1 DAG KVAR så får vi äntligen träffa våran efterlängtade lille bebis!!!
    Imorgon ska jag in på igångsättning och blir därmed 6-barnsmamma!

www.mybabydolls.blogg.se

Helt galet att ha ett datum klart när man får träffa sin bebis, samtidigt jätte spännande!
    Vore jätte kul om ni följde oss på denna resa, ännu en ny familjemedlem föds.
    Kika in på bloggen, jag uppdaterar ofta och med mycket bilder! ;)

Jag & Babykulan

Och alla 5 härliga syskon som bebis får <3

www.mybabydolls.blogg.se
    5 småttingar i åldrarna 1-5 år & gravid www.mybabydolls.blogg.se
    Lycka till i morgon! Spännande :)
  • körsbär01
    Erika 146 skrev 2014-04-22 20:44:52 följande:
    Tack! hihi ja mina är med som prinskorvar ^^, får även spola händerna i kallvatten mitt i natten när jag är uppe på toa... De är så svullna att de ömmar när man knyter dom :-P

Idag har jag och mannen storstädat och du kan ju tänka dig hur händer och fötter såg ut efter de! Fick nästan inte av städhandskarna haha

Nu är det rent och fint och lätt att hålla efter tills liten vill titta ut :)

Usch då, mina fingrar har som tur är inte svullnat så mkt än! Åå så skönt att ha det gjort, när har du bf?

Tycket jag städar nästan jämt, men har hund å katt så blir hårigt på en gång tyvärr ^^
  • Snowsee

V 38+0 idag. Denna dag föddes dottern när jag väntade henne så kl 14.06 är jag officiellt på övertid. :)

• Erika 146

Körsbär01

Har Bf 31:a maj så det är vräkning då vare sig bebis vill eller inte hoppas ju att det startar av sig själv dock.
    Jo dammsuger ofta vi med då hunden fäller av vinterpälsen nu :-P

• EMTP
    Majblomma14 skrev 2014-04-19 08:09:59 följande:
    Wow!! Denna var ännu rundare och större må jag säga! Väntar du en eller två?
    Lustigt hur olika allas magar ser ut!
    Bara en.
Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!