• Snowsee

Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!

Hej!
    Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
    - växande magar
    - ultraljud
    - sånt vi handlar till oss eller bebis

Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)

• Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
  • körsbär01

Jag har i många veckor haft väldigt ont i ryggen, inte på dagen när jag är i rörelse utan kommer på natten. Det strålar längs hela ryggen och kan ta timmar att somna om efter "kissepauserna" nattetid. Någon mer som känner av ryggen, tips tas gärna imot för att lindra? testat att bulla upp med kuddar, ha amningskudden som stöd om magen men märker ingen skillnad. Tjingeling

• snorkan
    körsbär01 skrev 2014-04-07 22:17:44 följande:
    Jag har i många veckor haft väldigt ont i ryggen, inte på dagen när jag är i rörelse utan kommer på natten. Det strålar längs hela ryggen och kan ta timmar att somna om efter "kissepauserna" nattetid. Någon mer som känner av ryggen, tips tas gärna imot för att lindra? testat att bulla upp med kuddar, ha amningskudden som stöd om magen men märker ingen skillnad. Tjingeling

Inget som är långvarigt, men ibland när jag ligger på rygg, så känns det som jag får en kniv i ryggen, några sekunder.....sedan går det över, och så kan det komma och gå några gånger, sjukt ont! Antar att det kommer någon nerv i kläm
  • körsbär01
    snorkan skrev 2014-04-07 22:23:15 följande:
    Inget som är långvarigt, men ibland när jag ligger på rygg, så känns det som jag får en kniv i ryggen, några sekunder.....sedan går det över, och så kan det komma och gå några gånger, sjukt ont! Antar att det kommer någon nerv i kläm

Med funderat på om det kan vara någon nerv som är i kläm, ska höra med min bm på fredag. Usch å fy, nej så hugger det inte till så det känna som knivar. Detta är att det strålar i hela ryggen som vägrar ge med sig medans man ligger ner. Tur de inte är så jätte lång tid kvar
  • joannieh
    bobmo skrev 2014-04-08 23:25:00 följande:
    Å magen v 33+4:)
    Älskar dina tatueringar!
  • Nawifa

Vad fina ni är. Jag saknar magen. Här är vår Alicia 34+2 veckor idag om ni vill se hur ers små ser ut nu :) hon har strl 44 i kläder och ser ut som en miniatyr av en nyfödd.

Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!