Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
Hej!
Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
- växande magar
- ultraljud
- sånt vi handlar till oss eller bebis
Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)
Hej!
Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
- växande magar
- ultraljud
- sånt vi handlar till oss eller bebis
Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)
Min tvillingmage i v.34+2. Sf mått 42 och bebisarna väger ca 2300 g styck.
Bästa amnings bh-n som finns tycker jag är carriewell som man köper antingen på nätet eller i babybutiker så som (Malmö) babyringen eller babyproffsen m.f!
Den är sömnlös och ger ett skönt stöd både på dagen och natten och brösten ser okej ut i tröjor o så!
Bild från ultraljudet igår!
Lillan växer helt perfekt och vad vi var o kollade var så att hon verkligen låg med huvudet ner och det gjorde hon så jippie jag får en vanlig förlossning!
Hon vägde 2640gram igår och är 10,7% större enligt bf 12 maj men jag tror på den 5 maj och då stämmer det perfekt på kurvan!
Och när dom mätte mage o huvud så sa datorn att jag va 35+5 igår fast jag tror 35+0 så ja vi får väl se vad som blir rätt! Hon bestämmer själv när hon vill komma ju!
Men tryck neråt ... Oh yes skoja inte
V 36 idag.
Mamma, pappa & storasyskonen längtar efter dig nu!
Vecka 33+2 på förlossningen, vattnet har nu gått helt och värkarna kommer och går. Läkarna tror att det blir förlossning inom kort så nu väntar vi och ser, inget blev som vi tänkt men vi tar det för vad det är och snart är vi trebarnsföräldrar