• Snowsee

Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!

Hej!
    Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
    - växande magar
    - ultraljud
    - sånt vi handlar till oss eller bebis

Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)

• Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
  • EMTP
    Defeateris skrev 2014-03-24 18:01:58 följande:
    Så har vecka 33 påbörjats.. Fasen, det är inte långt kvar.. Om jag får bestämma är det PRICK två månader kvar tills Pricken behagar titta ut.. (då har jag gått över tiden fem dagar...)

Har börjat få gruvligt ont i ryggen, baksidan av revbenen typ. Lär väl ha med framtyngden att göra kan jag tänka mig.. ;)

Du har så snygga tröjor/linnen hela tiden! Var shoppar du??
  • körsbär01
    Maroschka skrev 2014-03-25 16:38:25 följande:
    Jag går också in i vecka 32 på torsdag. Min mage den bara hänger där den...har väl inga magmuskler kvar Och bilden lär bli felvänd, jag har gett upp.

aaw fin mage har du ju, den vandrar nog lite högre upp snart! :) vad roligt, då har du bf 28 maj med förstår jag :)
  • Defeateris
    EMTP skrev 2014-03-25 20:24:10 följande:
    Du har så snygga tröjor/linnen hela tiden! Var shoppar du??
    Naaaaw, tack!

Det rosa/vita är köpt på Ullared, detta blåa tror jag är köpt på New Yorker, den svart/grårandiga är från Polarn&Pyret. Har haft ett lila linne också en gång på bild, det har jag ingen aning om var det är köpt. Har en likadan tröja som den rosa/vita fast i blått, den är också köpt på Ullared..

Så, inget fancy pancy direkt.. =D Jag kör gärna på "vanliga" linnen och tröjor som bara är lite längre och därför går ner över magen även i nuläget. Själv gillar jag när det smiter åt istället för att det ska hänga löst och pösigt, men det är ju en smakfråga..
  • maribel

Kul att jämföra allas magar, jag är också i v32 och har tyckt att min "barbamamma" mage hängt ett bra tag.
    Börjar bli tung.

• Nawifa
    Defeateris skrev 2014-03-24 18:01:58 följande:

Så har vecka 33 påbörjats.. Fasen, det är inte långt kvar.. Om jag får bestämma är det PRICK två månader kvar tills Pricken behagar titta ut.. (då har jag gått över tiden fem dagar...)

Har börjat få gruvligt ont i ryggen, baksidan av revbenen typ. Lär väl ha med framtyngden att göra kan jag tänka mig.. ;)

Har du BF 18 maj? Isåfall så är vi beräknade samma dag ????
  • Defeateris
    Nawifa skrev 2014-03-25 22:00:57 följande:
    Har du BF 18 maj? Isåfall så är vi beräknade samma dag ????
    19 är BF.. Jag hoppas på 24 som sagt.. =D
  • msemse
    Defeateris skrev 2014-03-25 22:48:57 följande:
    Haha, vad lustigt! Jag är tvärtom. Jag har BF 24 maj, men jag är helt övertygad om att hon kommer den 19:e.
  • Nawifa
    Defeateris skrev 2014-03-25 22:48:57 följande:
    Jag har BF 18 maj men gissar på att hon kommer 5 maj, har fått min andra två tidigare.
Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!