• Snowsee

Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!

Hej!
    Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
    - växande magar
    - ultraljud
    - sånt vi handlar till oss eller bebis

Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)

• Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
  • Maroschka

Vincent drygt 4 månader nu och vi är INTE sugna på syskon

4 räcker gott. Han är som våran "pricken över i" <3

• Sofaaj

Vår Milo är drygt 4 månader och vi kommer nog försöka börja få ett syskon i typ december!:)

• Jennnifer

Åhh va roligt! Jag blir lite nervös över att jag är så grymt sugen. de är någon liten spärr som gnager. Måste bara våga ta steget från 2 till 3 barn helt enkeltSkäms

• De5pojkarna

Alve är 4 månader och 20 dagar gammal nu.. Och vi planerar redan ett till syskon. Men sista.. Har även en som är 21 månader.. Så det kommer bli 3 små..
  • Ciliaja
    Baby Doll skrev 2014-11-07 23:51:40 följande:

Jag har plussat smile2.gif

Gaah känns helt overkligt!

Ni som kanske känner mig eller följer bloggen, snälla avslöja mig inte ännu :-/

Det blir tätt igen :) grattis. Jag följer bloggen, tycker det är underbart med många barn. Fast jag har 1 och förstår inte hur jag för allt i världen skulle hinna med fler.
  • Baby Doll

Hej allihopa!
    I måndags var jag och gjorde KUB- allt såg bra ut så vi valde att berätta för alla  BF 27/5 

(supernervöst för alla reaktioner)

Här är de stolta stora syskonen  Välkommen att kika in på bloggen om ni vill www.mybabydolls.se

• SophiaI

Jag kan väl bidra med en bild på mina tjejer från förra veckan när de övade inför Lucia :)

• Ciliaja

Vad sööööta Sophia :) <3 gillar hon gåstolen? Våran kör så det ryker här hemma haha.

Här kommer min monchichi

• Maroschka

Här är en bild på Vincent. Han är en glad prick på dryga nio kilo och 69cm som fat fram över golven i racerfart!

Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!