Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
Hej!
Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
- växande magar
- ultraljud
- sånt vi handlar till oss eller bebis
Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)
Hej!
Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
- växande magar
- ultraljud
- sånt vi handlar till oss eller bebis
Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)
I måndags, den 2 juni, klockan 22:56 kom vår lilla Matilda äntligen ut! :D Hon vägde 3948 gram och var 47 cm lång. 13,5 timme tog det efter att de tagit hål på hinnorna. Jag trodde aldrig jag skulle klara det, men när hon väl var ute så var allt förlåtet. Kärleken är obeskrivlig!
Hon må inte ha blivit en majbebis, men hon är en otroligt fantastisk liten junibebis (om ni frågar mig) ;)
Hur går det för er andra? Finns det försenade majisar kvar?
Vilka fina bebisar! Stort Grattis till oss!
Ja tänk msemse va fort vi förlåter! Helt galet egentligen :-P .. å hon är jättefin din lilla Matilda!
Min skatt lite drygt ett dygn gammal :)
Kanske bara är för mig men kan imte se bilden. Hur som, Grattis!
Har inte skrivit här på ett tag men den 8/5 kl 22.42 kom lilla Jason till världen. 3568g och 50cm <3 Han kom på bf+3 efter 14 timmar på förlossning. Helt klart det mest smärtsammaste jag gjort i mitt liv (hittills) men såå värt det när man får en sån här liten fis som belöning :)
Samma blogg- NY ADRESS!
Följ mig som hemmafru/mamma till 6 småttingar på 0-6 år!
mybabydolls.se
www.mybabydolls.se
Hej alla goa fina mammor....Hoppas allt är bra med er och era små. Om ni vill är ni välkomna att gå med i en grupp för mammor i skåne på facebook (om ni bor i skåne vill säga) ;-P Länken är www.facebook.com/groups/675507665857478/
Ser ut som en peruk haha, bland den sötaste ungen jag sett ever!
Har inte skrivit här på ett tag men den 8/5 kl 22.42 kom lilla Jason till världen. 3568g och 50cm <3 Han kom på bf+3 efter 14 timmar på förlossning. Helt klart det mest smärtsammaste jag gjort i mitt liv (hittills) men såå värt det när man får en sån här liten fis som belöning :)