• Snowsee

Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!

Hej!
    Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
    - växande magar
    - ultraljud
    - sånt vi handlar till oss eller bebis

Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)

• Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
  • trulle82
    SnowAngel skrev 2014-05-25 08:20:12 följande:
    Här är en bild på lilla Ronja med :)

Grattis. Så söt!
  • carlia

Snowangel: vad fina dom är när dom kommer ut. Jättesöt! stort grattis :)

• carlia

Och stort grattis till dig och snorkan. Skönt att förlossningen gick så smidigt!

• msemse
    Grattis till alla små mirakel! :D

Jag börjar bli måttligt otålig nu - BF var igår, men ännu inga direkta tecken på att något är på gång överhuvudtaget... eller ja, hade en starkare förvärk igår och en idag. Men det känns inte direkt som något konkret :P

Jag vill inget hellre än att det sätter igång av sig själv, och få vara med om förvirringen och osäkerheten om det verkligen är på gång, när man ska åka in och hela den biten... Om bebis inte är ute innan nästa helg så blir jag igångsatt. Jag behöver med andra ord bara gå 7 dagar över tiden (det enda positiva med blodproppar och fragmin-behandling, I guess).

Hoppas, hoppas, hoppas det sätter igång snart!
  • liizz83

Har ju glömt lägga in här ????.

13/5 kom vår lilla Alma till världen 3325g och 49 m lång.

Tiden bara springer iväg o jag kan inte riktigt fatta att hon redan är 2 veckor

• wasabiie

Den 6:e Maj kom min lilla tjej ut. Från det vi kom in till förlossningen tills det hon var ute tog det 2 timmar och 20 minuter. Hon var beräknad den 5:e enligt UL och den 7:e enligt senaste mens och kom precis mitt i mellan. 

3340gram och 50cm

Helt underbart att vara mamma och helt underbart att slippa vara gravid! 

• Maroschka

24/5 kom Lillebror.

Det gjorde ondare än någonsin förr då det gick snabbt och var intensivt. Gick från 5 cm till krystklar på 2-3 värkar men det gick ju bra.

Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!