• Snowsee

Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!

Hej!
    Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
    - växande magar
    - ultraljud
    - sånt vi handlar till oss eller bebis

Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)

• Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
  • förväntansfull2014
    körsbär01 skrev 2014-04-30 20:59:34 följande:
    Kan du välja mellan mobilsajt och standardsajt här på familjeliv? Jag kan bara se allt med standardsajt

Aa skall testa. Har mobilsajt å de har funkat innan. Tack för tipset.
  • SnowAngel
    Wimsy skrev 2014-04-30 18:55:37 följande:

Intern "tävling" om vem som kommer närmast då? Hihi!
    Absolut ;D liten får gärna komma nu, men har inte bråttom :)
  • Defeateris

Bild från i måndags... =) (v 37+0)

Hoppas på förlossning om tre veckor, 5 dagar över tiden då.. Vi får väl dock se vad Pricken känner för antar jag..

• bluegrass

Så här såg det ut på kalasbordet. En aning rosa-överdos! Men less is more är inte min dotters syn på saken! Hon var iaf mkt nöjd!

• MadeleineH
    bluegrass skrev 2014-05-03 16:10:42 följande:
    Så här såg det ut på kalasbordet. En aning rosa-överdos! Men less is more är inte min dotters syn på saken! Hon var iaf mkt nöjd! php95FRx354874.jpg
    WOW! Jisses vad impad jag blev! Hur fint som helst! 
  • bluegrass

MadeleineH- tack snälla! Är ingen bakmänniska annars, men nu när jag har varit ledig i veckan har det varit kul att baka loss!

• bluegrass

Dagens magbild. V 38+3. Tycker att magen står högt, men enl BM ligger bebisen väldigt långt ner och är fixerad sedan flera veckor. Det kanske bara är en lång bebis !

• mor till en väntan för nr2

Jahopp då var dagen kommen enligt min sista mens.. Men enligt rul så är det en hel vecka kvar så vi får se när bebis tänker komma ut!

Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!