Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
Hej!
Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
- växande magar
- ultraljud
- sånt vi handlar till oss eller bebis
Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)
Hej!
Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
- växande magar
- ultraljud
- sånt vi handlar till oss eller bebis
Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)
Hej tjejer :) jag har glömt att uppdatera er. Men i måndags den 12/5 så kom vår lille kille. Han fick bråttom ut och kom i v37+3! ??
Hej tjejer :) jag har glömt att uppdatera er. Men i måndags den 12/5 så kom vår lille kille. Han fick bråttom ut och kom i v37+3! ??
Här går allt bra, Kevin är snart redan 4 veckor och är supersnäll.
Snart har barnen sommarlov från dagis och då är jag heeelt ensam med 6 småttingar från 0-5 år. Hoppas på varma dagar så vi kan vara ute mycket! :)
Jag med alla 6 småttingar :)
Bebis syns dock inte, men han ligger och sover där i vagnen ;)
Magen i vecka 37, 38, 39 och 40 (i söndags).
Nu har jag fått en liten prinsessa! Hade bf 23 maj men hon kom den 18:e. Gick så himla bra! Jag var sjukt förlossningsrädd, men kände vid 02 tiden den 17:e att värkarna började kännas tätare och jag åkte in, fick snabbt ryggbedövning och jag var i himmelriket, kände värkarna mycket svagt och vips var jag öppen 10 cm, då börjar jag känna att det trycker nedåt. Och en kvart senare var hon född.....har alltid undrat hur folk kan tycka att förlossningar varit fantastiska....men efter denna så förstår jag! Nu njuter vi och bara myyyyser:)
Grattis Snorkan, vilken härlig fl du fick:)
Hej alla mammor och blivande mammor :)
I måndags 19/5 kom våran lilla Ronja till världen :) <3
Hade lång vattenavgång, så från att vattnet gick till att hon kikade ut tog de 44h men fem riktiga värkarna började inte förens ca 14 h innan hon föddes :)
När vi var på efterkontrollen hade hon gått upp hela 45g över sin födelsevikt ;) BM vart lite imponerad ;)
Hej alla mammor och blivande mammor :)
I måndags 19/5 kom våran lilla Ronja till världen :) <3
Hade lång vattenavgång, så från att vattnet gick till att hon kikade ut tog de 44h men fem riktiga värkarna började inte förens ca 14 h innan hon föddes :)
När vi var på efterkontrollen hade hon gått upp hela 45g över sin födelsevikt ;) BM vart lite imponerad ;)