Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
UL igår kändes så häftiga att få seden lilla kotten :)
Skulle få till vecko bestämning då jag ej fick min mens efter jag slutade med mitt preventivmedel :) så v14+0 sa BM igår
UL igår kändes så häftiga att få seden lilla kotten :)
Skulle få till vecko bestämning då jag ej fick min mens efter jag slutade med mitt preventivmedel :) så v14+0 sa BM igår
Vecka 25 (24+5)
Insåg efter jag hade tagit bilderna att spets inte var bästa, men har försökt skona er lite ;)
... och från sidan...
Följer er båda pålindat nu :)
nadjahellblom
Men har själv inte lagt ut något på våran kotte :) och kommer nog inte lägga ut så mycket heller, av olika anledningar ;) men ni är välkomna att följa ändå ;)
Följer er båda pålindat nu :)
nadjahellblom
Men har själv inte lagt ut något på våran kotte :) och kommer nog inte lägga ut så mycket heller, av olika anledningar ;) men ni är välkomna att följa ändå ;)
Vecka 31 + 1 nu!
Jag hoppas att vi pratar om igångsättning när jag går till spec MVC nästa vecka. :D
Bebisen ligger på tvären och jag börjar bli orolig att han inte ska fatta att han snart måste vända sig, haha... ;)
Jag har nog frågat er innan, men är det någon av er som bloggar?
Skulle vara så kul att hitta "gravid bloggar" som ligger ungefär lika till som en själv :)
Här är iaf min!
www.mybabydolls.blogg.se
Jag och 6.e barnet i magen
34+4
Ser ni någon skillnad, isåfall vad? :)
Jag håller med SnowAngel, tungt är det. Började kännas av mer förra veckan, orkar ännu mindre och får ont i hälarna, ischias och rygg fortare. Det msn orkat med i hushållsarbete på en dag får ja sprida ut på minst två.
Hur kändes dessa förvärvar?
Jag upplever iaf nu att jag har mera sd sen ett par dagar, de gör mig inget men man blir lite funktionshindrad
Hej alla mammor och blivande mammor :)
I måndags 19/5 kom våran lilla Ronja till världen :) <3
Hade lång vattenavgång, så från att vattnet gick till att hon kikade ut tog de 44h men fem riktiga värkarna började inte förens ca 14 h innan hon föddes :)
När vi var på efterkontrollen hade hon gått upp hela 45g över sin födelsevikt ;) BM vart lite imponerad ;)
Hej alla mammor och blivande mammor :)
I måndags 19/5 kom våran lilla Ronja till världen :) <3
Hade lång vattenavgång, så från att vattnet gick till att hon kikade ut tog de 44h men fem riktiga värkarna började inte förens ca 14 h innan hon föddes :)
När vi var på efterkontrollen hade hon gått upp hela 45g över sin födelsevikt ;) BM vart lite imponerad ;)