Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
Hej!
Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
- växande magar
- ultraljud
- sånt vi handlar till oss eller bebis
Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)
Hej!
Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
- växande magar
- ultraljud
- sånt vi handlar till oss eller bebis
Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)
Här har vi efter att från början haft helt andra förslag som vi trodde var rätt kommit fram till att Lillebror helt klart är en Vincent
Det ser ju vem som helst.
Här har vi efter att från början haft helt andra förslag som vi trodde var rätt kommit fram till att Lillebror helt klart är en Vincent
Det ser ju vem som helst.
Våran lille Charlie, kom till världen 22/5 ??
Min Livia 3 dagar gammal där <3
En dag gammal liten tös! Föddes 29 maj. Har inte fått något namn än :)
Grattis till alla! Gud vad härligt det måste vara att äntligen få se vem det är som sparkat på en i 9 månader :P
Själv har jag idag gått 7 dagar över tiden, och jag får helt enkelt accepter att min majbebis blir en junibebis istället. Imorgonbitti ska vi till förlossningen för kontroll, och "förhoppningsvis" ingångsättning. Jag vill egentligen inte sättas igång, men vi får se hur det blir. Just nu orkar jag inte vara gravid längre heller :)
Någon mer än jag som fortfarande väntar på att Storken ska hitta rätt och leverera bebisen någongång? ;)
Jag är på bf+6 idag och väntar fortfarande på leverans. Räknar med typ nästa helg just nu, känner inget alls så känns långt borta.. Får göra kontroll med UL på torsdag iaf om den är kvar då :)
Jättesöta bebisar ni har fått! Längtar så efter min guldklimp :) hoppas ni mår bra allihopa
Grattis till alla som fått :) för mig blire juni bebis. Typiskt ;)