Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
Hej!
Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
- växande magar
- ultraljud
- sånt vi handlar till oss eller bebis
Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)
Hej!
Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
- växande magar
- ultraljud
- sånt vi handlar till oss eller bebis
Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)
Förlossningen är jag märkligt nog inte det minsta orolig för.. Det är mer hela grejjen med att bli mamma/föräldrar som är läskig ibland.. =D
Jag är i vecka 37 (36+1) och jag känner mig sjuuukt harmonisk. Känner inte någon oro inför förlossningen - trots att det är mitt första barn. Jag tror min kropp utsöndrar en sinnessjuk mängd hormoner just nu som lugnar ner mig. Lite för mycket rosa moln och sockervadd känns det som... antar att paniken kommer när det väl är dags istället.
Idag fick jag åka in till förlossningen på grund av minskade fosterrörelser, visade sig dock inte vara något fel på vår lilla. Det är bara hon som vill oroa mamma i onödan... märks redan nu att hon är min dotter, med hennes dramaqueen-gener :P
Vecka 35+4 idag. Magen är mycket mindre än vid tidigare graviditeter.
Maken tjatar om att jag ska packa väska då två av tre barn är födda 36+4 men jag är så säker på att få gå längre den här gången att jag tjurar lite till innan jag packar.
Det gör inte ont att va gravledig sånna här dagar =D
5 dagar kvar till BF o jag blir glad när jag hör att fler än jag har smått panik ibland. :) Både inför förlossningen och för livet efteråt. Då känner jag mig inte ensam. Det kommer säkert att gå skitbra allting men jag har svårt att greppa allt som kommer hända om bara några dagar. Känns så sjukt overkligt.
Wimsy: när har du bf?